Hotel Bermon

We hebben een aantal aanbieders voor Bermon voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bermon

2008

Urlaub in Tirana

Wele
7-11-2008

Das Hotel war klein aber das Personal war freundlich.Frühstück sogar auf Anfrage ins Zimmer.Die Zimmer wurden täglich geputzt und war sehr sauber.Super Matrazenqualität im Gegensatz zu manchen Hotels in bekannten Urlaubszielen.Jeder Zeit wieder.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bermon in Tirana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bermon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bermon scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.