Hotel Baron

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag18°2°
Hotel Baron
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Baron voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Baron in het Nederlands

Prachtig familie geleid hotel

Guy Geuens
22-10-2013

Dit hotel is een voorbeeld van hoe Albanië kan groeien tot een toeristisch land.Zeer aangename behulpzame vriendelijke mensen.Met minder middelen toch een tevreden en voldaan gevoel laten krijgen.

gelegen juist buiten het drukke Tirana maar toch levendig met alle voorzieningen in de buurt.

Gereisd alleenreizend in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baron in Tirana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.