Goed toeven in dit hotel

Review geschreven door jo

Goed toeven in dit hotel

jo,
5-4-2013

Met een paar dagen Tirana in het verschiet speciaal gekozen voor dit gezellige familie hotel. Net uit de stuit van het drukke Tirana maar met een taxi binnen 15 minuten (3 euro) waar je maar wilt in Tirana.

Erg vriendelijke eigenaresse en medewerkers. Ze doen echt hun best je het naar de zin te maken en je te helpen.

De kamers zijn wat oubollig maar super schoon. Dat wij er waren was het helaas nat en fris in Tirana. Even aangegeven bij de eigenaresse en er werd meteen een kacheltje op de kamer geplaatst.

Een absolute aanrader voor een ieder die Tirana een keer wil bezoeken. Mochten we weer die kant op komen dan zeker weer in Baron.

Gereisd met vrienden in januari 2013
Vorige reviewVorige