Hotel Baron

8 reviews over Hotel Baron in het Nederlands

Prachtig familie geleid hotel

Guy Geuens
22-10-2013

Dit hotel is een voorbeeld van hoe Albanië kan groeien tot een toeristisch land.Zeer aangename behulpzame vriendelijke mensen.Met minder middelen toch een tevreden en voldaan gevoel laten krijgen.

gelegen juist buiten het drukke Tirana maar toch levendig met alle voorzieningen in de buurt.

Mooi plekje

Joos
9-4-2013

Goede locatie, lekker buiten de drukte van de stad Tirana. Kamer 104/ 105 mooi uitzicht op de bergen. Werden gast vrij ontvangen door eigenaresse en het personeel. Alsof je er al jaren komt.Geven veel informatie en bellen zonder problemen even een taxi voor je. Zowel de kamers en bedden zijn goed en schoon. Wel wat ouderwets. Maar verder prima.

Voor herhaling vatbaar.

Goed toeven in dit hotel

jo
5-4-2013

Met een paar dagen Tirana in het verschiet speciaal gekozen voor dit gezellige familie hotel. Net uit de stuit van het drukke Tirana maar met een taxi binnen 15 minuten (3 euro) waar je maar wilt in Tirana.

Erg vriendelijke eigenaresse en medewerkers. Ze doen echt hun best je het naar de zin te maken en je te helpen.

De kamers zijn wat oubollig maar super schoon. Dat wij er waren was het helaas nat en fris in Tirana. Even aangegeven bij de eigenaresse en er werd meteen een kacheltje op de kamer geplaatst.

Een absolute aanrader voor een ieder die Tirana een keer wil bezoeken. Mochten we weer die kant op komen dan zeker weer in Baron.

Super goede accommodatie

Danielle
5-12-2011

Perfect hotel, mooie omgeving zeker voor herhaling vatbaar

Super!

jan
5-9-2011

Prachtig hotel...echt helemaal top!

De ligging is prachtig en de kamers...gewoon groot genoeg

Leuk

twan
9-4-2011

Mooi vakantie gehad echt voor jong en oud. De moeite waard

erg mooi

klaasen
5-4-2011

het hotel is erg mooi in gericht heeft een prachtige uitstraling alles is echt perfect.

het personeel is erg actief en staat altijd voor je klaar je kan alles vragen en ze zijn erg vriendelijk.

fantaschtish 9.6

anni
19-2-2011

Echt heel mooi. IK geef het een 9.6

wat een mooi uitzicht ik wil daar heen

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baron in Tirana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.