Hotel Alpin

3 reviews over Hotel Alpin in het Nederlands

Budgethotel

Ernst
9-8-2009

Vlakbij het centrum, klein familiehotel. Goed te doen voor een paar dagen, prijs/kwaliteit dik in orde.

Gereisd met partner in april 2008
2008

Klein hotel met een prima ligging tussen het station en de binnenstad. Prima voorzieningen in de straat (supermarkt, internetcafe). Personeel spreekt nagenoeg geen Engels, maar is uiters vriendelijk en met wat moeite is werkelijk alles mogelijk. Kamers zijn ruim en voorzien van airco. En voor € 15,- pppn is dit hotel zeker een aanrader.

Gereisd familie in september 2007
2005

Klein nieuw hotel met koffieshop waar het ontbijt wordt geserveerd. Ligt in een rustige zijstraat van een winkelstraat en nabij trein en bussen. Naast het hotel kun je heerlijk eten in een binnentuin. Tegenover een goed voorziene supermarkt. Personeel spreekt slecht Engels.

Gereisd anders in augustus 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Alpin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpin in Tirana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.