Géén boekingskosten

Camping Lake Shkodra Resort

AlbaniëAlbaniëShkodër

We hebben de beste aanbieders voor Camping Lake Shkodra Resort voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 9 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 9 reviews
  • 9.2Eetgelegenheden
  • 9.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

9 Reviews over Lake Shkodra Resort

• 9Mieke26-07-2019

We komen hier graag nog een keer

Superfijne camping, prima sanitair en relaxen in een hangmat aan het meer, met de Albanische Alpen op de achtergrond en een lekker restaurantje. Aanrader, ga naar Tamare ipv naar Teth, als je geen jeep hebt. Daar is de weg top! 1 verbeterpuntje is de toegangsweg naar de camping

• 10Jan Pijpker28-09-2017

Geweldig

Prachtige ruime plaatsen aan een mooi meer. Ligbedden, een fantastisch restaurant en prachtige dingen om te bekijken. Shkoder/ Teth/ het Komani meer. Wat een rust en wat een ruimte en wat een aardige ontvangst.

• 8Ron01-09-2017

Goede camping

prima camping, ruim opgezet en direct aan het meer. Afhankelijk van de stroming kunnen er veel losse waterplanten in het meer zijn.

Prima restaurant waar je ook goed kunt ontbijten. Bij de receptie ook een (piep)klein assortiment levensmiddelen te koop. Brood is bij het restaurant te krijgen.

Leuke uitstapjes te maken in de omgeving. worden ook op de camping aangeboden maar verstandiger om deze in Shkoder te boeken. Stuk goedkoper.

Vreemd is wel dat de prijzen in Euro's staan. Voor Lek betaal je 5% extra.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Familie Snelder10-06-2017

Uitstekende camping

De camping heeft in feite alles. Ruime plekken op gras, schoon sanitair, een eenvoudig maar prima restaurantje, een winkeltje. Het ligt aan het meer zelf, waar je prima kunt zwemmen, vissen kanoën etc. Voldoet derhalve aan alle moderne eisen. De ligging zo centraal aan het meer maakt het uitstekend geschikt voor een bezoek aan Shkoder of de Albanese Alpen. Omdat het zo ongeveer de eerste camping is die je tegenkomt na de grens overgang is het er vrij druk, en wordt veel gebruikt als trekkerscamping. De boompjes zijn nog wat klein dus nog niet echt nuttige schaduwbrengers.

• 10Marina04-10-2016

Oase van wel/bevinden

Paar jaar terug waren we op doorreis naar Griekenland terecht gekomen, bij een camping gerunt door nederlanders.Het leek ons een leuke camping,we lazen goede revieuws.Wijzelf, werden nauwelijks begroet en zo koel ontvangen,dus....daar wilden we niet meer heen..een andere nieuwe camping kwam op ons jaarlijks terug kerend pad. !!Lake Shkodare.Prachtig meer, prettig, welkom gevoel..vriendelijk,engelsprekende eigenaar.Heerlijke rode wijn!! Kortom.De camping to be!!!zelfs in het naseizoen.

• 10Harry16-09-2016

Geweldige camping aan meer

Luxe camping, schitterend gelegen aan het meer van Shkodër. Eigenaar en personeel doen er alles aan om de hoge standaard te handhaven. Schoon en goed sanitair. Uitstekend restaurant met heel prettige prijzen. We zijn er nu al voor de derde keer geweest. Deze campng is een prima begin voor een reis door Albanië en Griekenland. Vanaf de camping worden diverse excursies georganiseerd; o.a. naar Theti en het meer van Koman, twee highlights in de Albanese Alpen. Een echte aanrader

• 10Gert en Hilde04-09-2016

Heel aangename camping en vriendelijk personeel

Camping vlakbij Shkoder (7km). Uitzonderlijk vriendelijk personeel, helpen je echt met alles. Excursies gemakkelijk te maken vanuit de camping (georganiseerd of zelf, maar dan met hulp van de camping): Tethi gebergte, Kruja, Shkoder, Tirana, Durrës,.... De ligging is prachtig, met het mooie meer van Shkoder en uitzicht op Montenegro. Ook een mogelijkheid om tenten te huren (wigwamtenten). Maar het meest indrukwekkende is het personeel: vriendelijk, behulpzaam, grappig,... Aanrader dus (ook het land trouwens).

• 10Leo31-08-2015

Prima moderne camping

Uitstekende camping buiten Shkoder.Uitstekende ligging voldoende sanitair en prima eetgelegenheid op de camping

• 9Nicholas Fox26-01-2013

A really beautiful location, well worth a visit

We were really impressed with this camp site. It's on the lake, in a quiet location. The restaurant was good value and served healthy home cooked food. Toilets were very clean. We swam in the lake, very warm. Not at all expensive, very high standards for Albania. We rented a large tent from the resort, we wanted to stay in the log cabin but it wasn't available. Worth a visit. 10 minute drive from shkodra.

Camping Lake Shkodra Resort info

Camping-informatie