Géén boekingskosten

Hotel Jaroal

AlbaniëAlbaniëSaranda

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Jaroal voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 7 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 7 reviews

• Airconditioning

7 Reviews over Jaroal

• 8M van der Linden30-10-2018

Fantastisch!

Fantastisch hotel aan zee met privé strand. Wij hadden een kamer met frontaal zeezicht en keken uit op Corfu. Ontbijt was inclusief en zeer uitgebreid. Personeel erg vriendelijk.

• 10John en Ria31-05-2018

Top Hotel

Wat een complete verrassing. Eigenlijk wisten we niet goed wat ons te wachten stond bij een vakantie naar Albanie maar het overtrof al onze verwachtingen. Schoon, zeer vriendelijk, heerlijk eten, mooie stranden en goedkoop. Wij hebben via een kleine Nederlandse organisatie geboekt die reizen naar zuid Albanie organiseert. Alles prima geregeld. Leuke excursies gemaakt en door de organisatie goed verzorgd. Ook het hotel is prima. Wij kunnen geen klachten verzinnen. Goede schoonmaak, mooi strandje, zeer vriendelijke medewerkers. Wij komen zeker terug.

• 10Tjeert30-05-2018

Een fantastische vakantie in een prachtig land.

Via touroperator een reis naar de badplaats Sarande in Albanië geboekt. Een prachtige badplaats aan de Ionische kust in het zuiden van Albanië. Mooie excursies gemaakt onder leiding van touroperator naar o.a. Blue Eye een natuurlijke bron waar circa 7200 liter water per seconde naar boven komt. En waar prachtige blauwe libellen vliegen. Het kasteel van Ali Pascha en de watervallen van Borsch zijn ook het bezichtigen waard. De stad zelf heeft een mooie boulevard met tientallen restaurants waar het in de avond goed toeven is. Zeker het eten is er overal goedkoop, voor een paar euro heb je een perfecte maaltijd. ook is er een markt in Sarande, met smalle looppaden tussen de tientallen kraampjes door en waar niemand je lastig valt. Het is een prachtig land met een onwaarschijnlijk aardige bevolking en mooi prachtig weer. Het verhaal dat Albanie een gevaarlijk land zou zijn, is een broodje aap verhaal.

• 10Conny & Brian , Herning, Danmark16-09-2017

Massør

Alt har bare været i orden, morgenbuffen var lækker og varieret Solbænkene på stranden var fine, og rigelig af dem. Meget hjælpsom personale - Rene og tiltalende værelser Fuld valuta for pengene Eneste minus - den lang transport fra den græske lufthavn

• 10miranda31-07-2017

fantastisch

Mooi hotlel, luxe erg schoon en netjes, goed ontbijt. En ze willen alles voor je doen hier. Direct aan zee met bedjes en kussens. Zo goed bevallen dat we in september weer gaan.

• 8Lia09-07-2017

Verrassend!

Heerlijk hotel mooie kamers, heerlijke ruime badkamer, privé strandje met bedjes en parasols ontbijt was goed, alleen het brood was soms wat oud

• 8Diro08-10-2013

Prachtige kamers-mooie ligging !

Aangenaam nieuw hotel met zeer ruime nette kamers. Op 2 min. wandelafstand van het gezellige centrum. Gezellig restaurant met goede keuken (eigenares staat aan het fornuis). Vriendelijke en correcte ontvangst. De lift ontbreekt nog, maar de bagage wordt spontaan naar de kamer gebracht (en weer afgehaald bij vertrek). Mooie omgeving. Dicht bij de antieke stad Buthrint (UNESCOerfgoed).

Hotel Jaroal info

Het complex