Hotel Agimi

7.8Goed

Albanië, Albanië, Saranda

Op vakantie geweest naar Agimi?

7.8Goed

Tonen op kaart

4 reviews over Hotel Agimi

• 7Bart en annet04-01-2008

Wij hebben hier in mei 2006 een nacht doorgebracht. Prima rustig hotel, eenvoudig, maar netjes. Nette badkamer,alleen geen douchegordijn waardoor hele badkamer nat wordt. Ligt iets hoger waardoor leuk uitzicht op Sarande. Goed bereikbaar en dicht bij centrum. Ontbijt is niet iets standaard wat ze kennen in Albanie, maar ze vragen wat je wilt hebben en dat wordt keurig verzorgd. De kamer was €25 per nacht. Bij een volgend bezoek voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2008

• 7Annet06-04-2007

Gereisd met partner in mei 2006

• 7Nwotsok19-10-2005

Een vrij nieuw en redelijk modern hotel met ruime kamers en complete, goed afgewerkte badkamers. Bij het hotel behoort een (vis)restaurant waar tegen heel redelijke prijzen goede maaltijden te verkrijgen zijn. Een eenvoudig ontbijt is ook mogelijk. De eigenaar spreekt niet of nauwelijks Engels, maar met handen en voeten kom je een heel eind.

Gereisd in oktober 2005

0 tips over Hotel Agimi

0 vragen over Hotel Agimi

• AdresLAGJIA NR.1, RRUGA E BUTRINTIT 9703(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website