• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Saranda

Een gezellige en centraal geleden plaats

rene, 22-12-2017
    De plaats Saranda is een gezellige plaats met een ruime keuze aan restaurants en terrasjes. De boulevard is langgerekt waar je lekker over kunt slenteren. Het strand in de stad is niet heel breed en heeft wat kiezels. Zelf verbleven we in een hotel met een privestrand. Niet ver van Saranda in de plaats Ksamil bevinden zicht heerlijke zandstranden. Makkelijk te bereiken met taxi of bus. Wij hebben ons in Saranda prima vermaakt en ons verbaasd van het heerlijke eten (heel goedkoop) en de vriendelijke bevolking. Tevens is er in de omgeving voldoende te zien aan cultuur en mooie natuur. Wij komen zeker een keer terug.

fanastisch

miranda, 7-8-2017
    De mensen zijn zeer gastvrij en heel vriendelijk, het is een mooi schoon land. Het is ook nog eens zeer goedkoop. Er is veel te doen en te zien en anders lekker aan zee liggen. Wij gaan in ieder geval terug in september dit jaar.

Aanrader

Lia, 9-7-2017
    Saranda is in opkomst, deze badplaats kan nog wel wat verbetering gebruiken, ik miste wat sfeer maar dat zou misschien komen doordat wij in mei daar waren. Vriendelijke bevolking, je voelt je er zeker niet onveilig, zoal sommige horror verhalen je doen geloven, goedkoop is het er zeker, nog nooit zo goedkoop mee gemaakt! Wij hebben deze reis geboekt via Tody Travel echt een aanrader, het wordt verzorgd tot in de puntjes!

Gezellige wandelpromonade

givago, 9-10-2016
    De mooie badplaats heeft een gezellige wandelpromonade met terrasjes en restaurants met heel schappelijke prijzen,er staan kraampjes die allerlei prullaria verkopen (vergeet niet af te bieden).Van hieruit kan je naar Butrint,Bleu eyes,Ksamil village ....Op een heuvel staat nog een deel van een fort en een goed restaurant.Van hieruit heb je een mooi uitzicht op Corfu en Saranda.

Wat een heerlijke stad en alles spot goedkoop.

annelies, 5-3-2016

Tijdens onze trektocht door Albanie hebben wij Saranda met pijn in het hart verlaten. We moeten toegeven dat Saranda van alle plaatsen die wij hebben bezocht de leukste plaats was. Tevens was er veel te doen in de omgeving. Wij verbleven in the Hairy Lemon hostel (ook een aanrader) en hebben daar vele vrienden gemaakt. Schoon, netjes en goedkoop zoals alles in Saranda.

Wij komen zeker Saranda langer bezoeken komend seizoen.

Saranda scoort een 8,2 uit 10, op basis van 23 reviews