Camping Ksamil Caravan

Meer campinginfo

7 reviews over Camping Ksamil Caravan

• 10Frank20-07-2016

fantastische gastvrijheid

De kampeerplekken zijn klein maar de gastvrijheid van de eigenaren maakt alles goed , iedere dag krijg je een gratis ijskoffie , bij de wasgelegenheden staat wasmiddel , afwasmiddel met sponsjes .schoon sanitair , erg mooie omgeving en super goedkoop. Een echte aanrader, de wegen er naar toe zijn erg goed , zowel vanaf Igoumentisa GR en ook vanaf Montenegro.

• 9Eetgelegenheden

Alleenreizend

• 10Maes Willy11-06-2015

Fantastische kleine camping

Een zeer sympathiek onthaal door de perfect Engels sprekende eigenaars. Mooi gelegen en goed bereikbaar via de kustweg. Een aanrader.

• 10Eetgelegenheden

• 7Nico12-07-2014

gastvrije kleine camping

Uiterst gastvrije ontvangst door Alexander en Linda met ice coffee en flesjes water. Kleine camping in de noord kant van Ksamil op 200 meter afstand van zee met klein strandje met veel ligstoelen in nabijheid van diverse horecagelegenheden. Tip top sanitair wordt continu schoon gehouden. Gratis WiFi. In stadje vind je op loop afstand diverse winkels en horecagelegenheden, waar je ook met euro's kunt betalen. Camping meer geschikt als doortrekcamping b.v. voor bezoek van Nationaal park Butrint.

• 9Jack25-07-2013

Prima kleine camping

Toen we aankwamen op deze camping onthaald met een kop ijskoffie en een flesje water, heerlijk met de warmte. Redelijk ruime plekken met part-time schaduw, (in de ochtend of in de middag). Draait nu 3 jaar en is nog in opbouw maar ziet er goed verzorgd uit. Sanitair prima en wordt vrijwel continue schoongemaakt. Eigenaars lopen echt het vuur uit de sloffen om er een goed verblijf van te maken. Faciliteiten op loopafstand (restaurant en winkel op ongeveer 350 meter) evenals het strand. De mooiste stranden van Albani

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

1 tip over Camping Ksamil Caravan

• Nico, 12-07-2014

Wat betreft de aanrijdroute, een tip indien je vanuit noord Griekenland (Igoumenitsa) komt. Er loopt een mooi route via Kestrini en Sagiada naar de grens met Albanië. Vanaf Konispol gaat een nieuwe weg richting Serandë. Vandaar langs de kust een stukje terugrijden naar Ksamil. Indien je voor avontuur gaat neem je voorbij Konispol de weg via Mursi. Eerste kilometers erg slechte onverharde weg met als "toetje" de pont bij Butrint. Daarna weer prima weg. Camping staat goed aangegeven.

1 vraag over Camping Ksamil Caravan

• g verlinden, 16-08-2013

camping

geachte campers ik wil over 2 weken met mijn camper naar albanie naar ksamil caravan is dit te doen en is de camping ok hoe is het eten en sanitair hoogachtend g verlinden

Maes Willy, 11-06-2015

Wij reden van Durres via de kustweg naar Ksamil, is best te doen. Camping is super, wel klein, sanitair kraaknet. ZEER vriendelijke ontvangst. Restaurants in de buurt. Eigenaar spreekt perfect Engels.Een aanrader.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan