Reviews over Ksamil

fantastische gastvrijheid

Frank,
    20-7-2016

De kampeerplekken zijn klein maar de gastvrijheid van de eigenaren maakt alles goed , iedere dag krijg je een gratis ijskoffie , bij de wasgelegenheden staat wasmiddel , afwasmiddel met sponsjes .schoon sanitair , erg mooie omgeving en super goedkoop.

Een echte aanrader, de wegen er naar toe zijn erg goed , zowel vanaf Igoumentisa GR en ook vanaf Montenegro.

Fantastische kleine camping

Maes Willy,
    11-6-2015

Een zeer sympathiek onthaal door de perfect Engels sprekende eigenaars. Mooi gelegen en goed bereikbaar via de kustweg.

Een aanrader.

gastvrije kleine camping

Nico,
    12-7-2014

Uiterst gastvrije ontvangst door Alexander en Linda met ice coffee en flesjes water. Kleine camping in de noord kant van Ksamil op 200 meter afstand van zee met klein strandje met veel ligstoelen in nabijheid van diverse horecagelegenheden. Tip top sanitair wordt continu schoon gehouden. Gratis WiFi. In stadje vind je op loop afstand diverse winkels en horecagelegenheden, waar je ook met euro's kunt betalen. Camping meer geschikt als doortrekcamping b.v. voor bezoek van Nationaal park Butrint.

Prima kleine camping

Jack,
    25-7-2013

Toen we aankwamen op deze camping onthaald met een kop ijskoffie en een flesje water, heerlijk met de warmte. Redelijk ruime plekken met part-time schaduw, (in de ochtend of in de middag). Draait nu 3 jaar en is nog in opbouw maar ziet er goed verzorgd uit. Sanitair prima en wordt vrijwel continue schoongemaakt. Eigenaars lopen echt het vuur uit de sloffen om er een goed verblijf van te maken. Faciliteiten op loopafstand (restaurant en winkel op ongeveer 350 meter) evenals het strand. De mooiste stranden van Albani

Ksamil scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews