6,5

5 reviews over Camping Pa Emer in het Nederlands

We gaan dit jaar 2017 voor de 2e keer zo mooi was

Cees van der Groef
4-3-2017

De toevoer weg moet je voorzichtig rijden is hobbelig en soms erg smal maar toch wel te doen. het uitzicht over de zee en zonsondergangen zijn schitterend. Ik heb hier met veel plezier gestaan met een groep.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super ligging

Fam Berghmans
1-8-2016

De camping is gelegen in de baai onder Durres (12km). Je kan je caravan of camper plaatsen onder rieten afdak met zelfs wat bomen vlak aan het strand. Zulke ligging vind je nergens anders. De zee en wind zorgen voor voldoende afkoeling. Sta je hoger op de camping dan kan je genieten van het prachtige uitzicht met wat bomen die voor schaduw zorgen.De eigenaar heeft een eiland aangelegd waar je naartoe kan stappen via een houten pad. Vroeger werden er 's avonds pizza's gebakken en kon je er aan een bar iets drinken, dit was niet zo toen wij hier waren. De ene dag zijn alle plaatsen aan het strand ingenomen (een 12-tal) de andere dag zijn er een aantal vrij. Op het eiland kunnen boten aanleggen. Het strand helt slechts zeer geleidelijk af wat het extra interessant maakt voor kleine kinderen. Het grootste gedeelte van het strand is donker zand. Het sanitair is veel minder, 's avonds vaak geen warm water en slecht onderhouden wc en douches. Er zijn slechts 2 bakken (die eigenlijk dienen voor kleren te wassen) waar je met veel moeite de afwas kan doen. Spijtig, het zou veel anders kunnen. Het restaurant heeft een super uitzicht (wij hebben hier niet gegeten). In de directe omgeving is niets te doen. Durres is een drukke badplaats vol met Albanese families, weinig aantrekkelijk. Toch loont het zeker de moeite om op deze camping een stop te maken van enkele dagen. Je kan van hieruit Tirana bezoeken (1 uurtje met de wagen), een aanrader om de fietsen mee te nemen en Tirana van op de fiets te bezoeken, dit lukte ons perfect met de 3 kinderen (8-10 en 12j). Op 2 km buiten Tirana op de grote baan naar Durres vind je een groot winkelcentrum QTU op re rechterkant van de straat met een grote Carrefour waar je alles kan vinden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Goede Camping

hoinjsz
28-10-2014

Pa Emer is een relaxte camping en voor albanese begrippen super. Het is geen camping om meer dan 5dagen te staan. Je kunt er zwemmen in de baai van het eiland waardoor je uit de wind en golfslag blijft. Het eten in het restaurant is lekker. Eigenaar is grappig, vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in juni 2014

Verrassend!

Geert van Weelden
8-1-2014

Vanuit de caravan een "Bounty" uitzicht bij een geweldige zonsondergang!

Toegang naar de camping hoort bij Albanie- hobbel de hobbel. Sanitair goed en schoon. Restaurant ...een belevenis waar je jaren later nog over verhaalt. Ga ook eens naar het daarnaast gelegen restaurant met italiaanse keuken. Campinghouder hebben we als zeer behulpzaam ervaren. Het dagelijkse bezoek van de "groentevrouw" die haar waar per kruiwagen vergezeld van haar kinderen aan de man probeert te brengen blijft ons bij.

Gereisd Met partner in juni 2013

Schitterende camping aan mooi strand

Jelte
1-11-2012

Pa Emer is een familiebedrijf, dat nu 4 jaar draait. Ze hebben enorm veel werk verzet om er iets prachtigs van te maken. De receptie zit bij een hele mooie blokhut, waar je ook kunt eten. Daar moet je je echter niet te veel van voorstellen. Een menukaart is er niet. Je komt er en je krijgt vis en eventueel salade met een flesje wijjn o.i.d. Duur is het niet. Er zijn terrassen waar je kunt staan, maar de A-locatie is natuurlijk op het strand, onder een afdakje voor de hitte. Voor de kust ligt een zelf aangelegd eilandje, waar je kunt zonnen, bbqen of aan de bar zitten. Ook zijn er bootjes. Stroompalen zijn perfect en het sanitair is prima en wordt goed schoon gehouden. Enkele voormalige bunkers van het Hodzja-tijdperk zijn omgebouwd tot recreratieruimte en opslagplaats. Het enige nadeel van de camping is de lange (8 km.), smalle weg met overal kleine verkeersdrempeltjes en de kwaliteit houdt verder ook niet over.

Gereisd Met partner in oktober 2012

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pa Emer in Karpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pa Emer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.