Reviews over Gjirokastra

Een goed hotel, prachtig gelegen.

Jaap,
    5-10-2014

Hotel Cajupi is prachtig gelegen onder de grootste trekpleister van het Albanese Gjirokaster, Gjirokaster Castle. Een redelijk groot hotel vroeger bestemd voor de communistische welgestelden. Op de 2e etage hadden wij een ruime kamer aan de voorzijde met prachtig uitzicht over de stad. De kamer is voorzien van een ruim bed en ruime badkamer met bad en doche. Er is airco en TV doch geen koelkast. Der service ging zover dat er zelfs slipper voor de gasten op de kamer stonden. Ook het ontbijt is goed en voldoende te noemen evenals het diner. Gewoon een goed hotel om een paar dagen Gjirokaster te bezoeken.

Prima hotel

Michel,
    2-7-2014

Prima lokatie naast de oude stad (met parking), erg goed restaurant, vriendelijk personeel (speciaal de receptie), kamers niet al te groot en soms wat vreemd ingedeeld. Sommige kamers last van luidruchtige a/c. Prijsniveau aangenaam laag.

Erg goed.

A.H. Boon,
    26-6-2012

Kotoni guesthouse is goed verzorgd met een goed engels sprekende gastvrouw die geen moeite te veel is. De kamers zijn vrij ruim en de doucheruimte is goed verzorgd. Zoals gewoonlijk is er geen douchegordijn of scherm maar dat is ook niet de standaard in Albanië.

Bijna thuis.

A.H. Boon,
    9-6-2012

Kotoni B en B is klein en charmant, de eigenaren Vita en haar man willen alles doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

De kamers zijn goed verzorgd, zoals vrijwel altijd in Albanië is een douchegordijn of scherm een onbekend verschijnsel, dat is dus even een beetje aanpassen. Ook hier geldt, niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of te lui om te lopen. Ik ben er maar 1 nacht geweest dus dit is een hele globale indruk. Voor de prijs zou ik het zeker niet laten.

Ik kreeg een ontbijt mee omdat ik erg vroeg wegging maar dat was zeer zeker goed verzorgd.

FANTASTISCH!

meikol,
    28-4-2011

zeer mooi gelegen gebied. Ligging is mooi, service is hoge kwaliteit. de prijs is zeer goed voor dit hotel. het is zeker kindvriendelijk, er is genoeg om te doen!

Gjirokastra scoort een 8,9 uit 10, op basis van 8 reviews