Hotel Tropikal Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°13°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Tropikal Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tropikal Resort in het Nederlands

Familie

dit nooit meer

anissa
26-7-2013

Zwembad is mooi,(mag niet met bal spelen) strand is goed(ook niet met bal spelen) behalve in weekend(stoelen worden verkocht aan iedereen) 6 uur bed uit om je bedjes te claimen! de hele dag draaien ze muziek heel hard en door elkaar heen. besloten bruiloften,school feesten en privé feesten tot 4 uur in de ochtend. Hond aanwezig die graag blaft in de nacht.Appartement zijn vies en geen keuken. hotel kamers zijn oké maar geen kluis en warme koelkast en niet geheel veilig(wij zijn bestolen)Beveiliging camara s werken alleen maar in receptie en op 2

verdieping. geen kids animatie aanwezig! ook niet voor volwassenen .

ze zeggen leuk voor families? Is echt een grove leugen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropikal Resort in Durres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropikal Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.