Hotel Elba

Albanië, Albanië, Durres

4.3Onvoldoende

7 reviews over Hotel Elba

• 7Brigitte en Diane13-10-2013

Wij gaan zeker terug naar Albanie!

Boek een appartement is onze ervaring! 1 nacht in n hotelkamer gezeten omdat men het verschil niet kent van hotel/appartement maar na overleg kregen we een geweldig groot en schoon appartement op de bovenste verdieping prachtig! De schoonmaakster is zeer vriendelijk, met n minimale fooi kan je veel bereiken! T ontbijt was erg magertjes, daar is zeker verbetering in te halen! Erg prettig is de supermarkt, overigens met n erg vrolijk meisje wat ons enorm hielp met alles en goed Engels sprak. T is jammer dat de Engelse taal erg slecht is bij eigenaresse/personeel maar men is zeker bereid om er samen met jou uit te komen, als je daar zelf ook toe bereid bent! Diner had gevarieerder mogen zijn,andere restaurants in de buurt zijn ook een aanrader! Minpunt was de saaie Albanese muziek, elke avond weer, ook dit kan gevarieerder! De zorg in Albanie is overigens gratis, brak mijn pols bij hotel (trap) maar ben op en top verzorgd en nog goed ook! Wij komen zeker terug in Albanie!

Gereisd met partner in juli 2013

• 1Mieke26-09-2013

Dit nooit meer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij hadden dit appartement uitgekozen omdat er een keukentje bij zou zitten,maar ook omdat het een zeer vriendelijk fam.hotel.zou zijn.Allereerst GEEN keuken en de eigenaresse had alleen oog voor mijn man.De obers smeten nog net niet het ontbijt op tafel.Zonder dat er ook maar iets tegen je gezegd werd.Onze badkamer hebben we zelf helemaal schoongemaakt met 2 liter chloor en ajax.Te vies voor woorden.De bedden kraakten en piepten van alle kanten en je mocht blij zijn als je 's morgens nog kon opstaan van de pijn in je rug.De enige die vriendelijk was was onze schoonmaakster.En wij hoefde geen sleutel in te leveren voor een schoonmaak.Een fam. hotel/appartement was het zeker maar vriendelijkheid NEE daar mogen ze eerst wel een cursus voor volgen!!!!!!!!!!!!!! Voor de rest vonden wij Albanie een mooi land waar zeer zeker nog wel vriendelijke mensen zijn . En een auto huren is goed te doen maar lees alvorens wel het contract.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 4Wilma26-09-2013

Dit hotel zal ik niet aanbevelen.

Kamers en sanitair slecht onderhouden. Schoonmaken van de kamers gebeurd niet dagelijks zoals beschreven. Je moet de sleutel aan de schoonmaaksters geven (blijkt na een week verblijf) en dan vliegen ze door de kamers. Niet goed schoonmaken of helemaal niet! Ontbijt is zeer matig en zeker niet gevarieerd. Obers zijn niet geschoold in de horeca. De omgeving van het hotel is 7 km van de stad Durres maar is met de bus goed te doen. Ieder half uur moet de bus komen langs het hotel maar dat kan ook zo 45 minuten of langer zijn. Wil je de mooie locaties van Albanie zien (en die zijn er genoeg) dan moet je een auto huren. Hotelligt mooi aan het strand maar wordt niet schoon gehouden door het personeel.

Gereisd met partner in september 2013

• 2leo24-09-2013

eens maar nooit meer

eten is slecht. spreken geen engels. kamers vies.ver van het centrum. savonds niks te doen.als men sleutel zou inleveren zouden ze de kamer poetsen nou mooi niet dus.ik zou dit hotel niemand aan raden ontbijt met olliebollen vond ik de druppel dat nooit meer.ook was er weinig keus in eten in de omgeving ook .wel was de omgeving wel mooi maai ik vond dat alles toch te ver weg was van alles.in durres zelf waren winkels daar hebben toeristen helemaal niks aan het zelfde verhaal ook voor tirana in durres op de boulevaar net een souvenier winkel dat was het. ik raad dit niemand aan want het is werkelijk wegegooid geld

Gereisd met partner in september 2013

• 4Piet en Sini08-07-2013

Dit nooit meer.

Hotel Elba is een twee sterren hotel gelegen op een locatie die prima geschikt is voor strandaanbidders. Maar wil je wat van de omgeving zien dan moet je gebruik maken van de bus die ca. 1 maal per uur rijdt. Kamers geen telefoon, zeer slechte TV ontvangst en airco"s totaal verrot, ook die van ons.Ontbijt op het terras van 08.00 - 10.00 uur. 1e dag: wenst u koffie of thee en een omelet? Koffie moest vervolgens betaald worden, 200 lek per kopje. Ontbijt dus: omelet of 2 zeer hard gekookte eieren, die helemaal kapot waren en een puntje feta pp. Verder een grote pot lauwe thee, geen suiker, schaaltje boter, schaaltje jam en 5 a 6 sneetjes brood, waarvan altijd 1 of 2 kappen met z'n tweeen. Later werd het nog maar 1 ei en de jam werd ook minder. Maar de Albanezen hadden geen kappen en kapotte eieren. Eigenaren spraken alleen maar Albanees. Moest je met een excursie of met de bus mee, dan mocht je blij zijn, als je op tijd werd bediend. Met de pinksterdagen veel last van jongeren.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8eric en jenneke05-06-2013

Fijn eenvoudig Hotel

Een fijn hotel gerund door de eigenaars zelf de hele familie werkt mee. Fijne sfeer. kamers wat klein en iet wat oud bollige inrichting maar wel schoon en netjes. hotel staat op strand met een eigen gedeelte met gratis ligbedden en kleine speeltuin. kamers met zeezicht maar ook zonder en sommige zonder een balkon. supermarkt onder het aparte appartementsgebouw wat er ook bij hoort. Ontbijt eenvoudig maar goed en bij ons (laagseizoen) gewoon aan tafel geserveerd denk hoog seizoen buffet. Ook lunch/diner goed en niet duur. Aan de weg komt het busje regelmatig langs dus je zit zo in het roerige gedeelte of in het centrum.Kortom voor de prijs die wij betaald hebben een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in mei 2013

Hotel Elba info