Aparthotel

2 reviews over Aparthotel Dolce Vita in het Nederlands

Zwak management.

Diro
7-10-2013

Uiterlijk mooi hotel, mooie tuin, vlak aan zee. Kamers vertonen nogal wat gebreken die niet hersteld worden. Bv. lekkende douches - douche zonder deur of gordijn. TV werkt niet. Keuken is ondermaats.

Veel nachtlawaai van buurt. Zeker geen 4**** waardig !

Gereisd met vrienden in september 2013

Fantastische plek

Zayra Richards
3-9-2013

Dolce Vita, Albanie, is een uitstekend hotel (alleen niet vóór 00,30 u gaan slapen). Tenzij dat je achterin het appartement verblijf, is geen probleem met luide muziek. Mooie stranden. Mooi en schoon hotel en appartement. Groot cultuur en historie. Zeker de moeite waard om Kruja en Berat te bezoeken. Nog veel andere steden te bezoeken. Super aardige mensen. Staan altijd klaar om te helpen. DV heeft een mooi groot zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Dolce Vita in Durres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Dolce Vita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.