6,3

1 review over Hotel California Resort in het Nederlands

Gezellig familie hotel dichtbij strand

Ineke
28-6-2013

Hotel California is rustig gelegen in woonwijk vlakbij winkeltjes en het strand. In de omgeving zijn wat bouwactiviteiten. Personeel spreekt gebrekkig Engels maar is heel vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit is bijzonder gunstig. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Niet alle kamers zijn even groot. Het hotel heeft een lift maar je kunt niet bij alle kamers komen met de lift. Je moet ook rekening houden met traplopen. Het hotel heeft een mooi restaurant maar ook in de omgeving zijn legio eetgelegenheden. Ook aan het strand kun je overal eten voor een aantrekkelijke prijs. Voor de kinderen is er een binnen en buitenzwembad en een speeltuin op het dak. Het hotel ligt er ver van de stad Durrës. De minibus stopt op ca 700 meter lopen van het hotel.

Gereisd Met partner in Mon Jun 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel California Resort in Durres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel California Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.