Hotel California Resort

Hotel California Resort

6.3Voldoende

Albanië, Albanië, Durres

Op vakantie geweest naar California Resort?

6.3Voldoende

• Sauna
Tonen op kaart

3 reviews over Hotel California Resort

• 8Ineke28-06-2013

Gezellig familie hotel dichtbij strand

Hotel California is rustig gelegen in woonwijk vlakbij winkeltjes en het strand. In de omgeving zijn wat bouwactiviteiten. Personeel spreekt gebrekkig Engels maar is heel vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit is bijzonder gunstig. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Niet alle kamers zijn even groot. Het hotel heeft een lift maar je kunt niet bij alle kamers komen met de lift. Je moet ook rekening houden met traplopen. Het hotel heeft een mooi restaurant maar ook in de omgeving zijn legio eetgelegenheden. Ook aan het strand kun je overal eten voor een aantrekkelijke prijs. Voor de kinderen is er een binnen en buitenzwembad en een speeltuin op het dak. Het hotel ligt er ver van de stad Durrës. De minibus stopt op ca 700 meter lopen van het hotel.

Gereisd met partner in juni 2013

0 tips over Hotel California Resort