topvakantie voor een topprijs

Review geschreven door M.Varagone

topvakantie voor een topprijs

M.Varagone,
6-8-2013

twee weken vakantie gevierd in een voor ons onbekend land , wij hebben echter een super leuke vakantie gehad in een top hotel . Overwegend vriendelijk personeeldat goed engels en italiaans sprak en heel erg behulpzaam ,hotel was superschoon en heeft een mooie ligging direct aan strand ,in het rustigere gedeelte van Durres.

Hotel heeft een pier met restaurant en iedere avond live muziek waar ook de gasten van omliggende hotels zich iedere avond met volks dansen amuseerden en ook de nederlandse toeristen hierin meenamen , we voelden ons hier echt welkom.

Enig minpuntje waren de bruiloften die wel iedere zaterdag en zondag in het hotel plaats vonden ,hiervoor moest alles wijken en kon men dan ook geen gebruik maken van het restaurant en terras. Albanie was voor een verassend mooie en vooral goedkope vakantie bestemming ,waar we zeker nog eens terug zullen gaan.

Gereisd met partner in juli 2013