Hotel Bleart ****

Review geschreven door joriekeganzeboom

Wat een service!

joriekeganzeboom,
6-8-2013

Hotel Bleart was een prettig hotel om onze vakantie in Albanië door te brengen. De kamers zijn groot, schoon en met zeezicht. Dagelijks worden de kamers voorzien van nieuwe handdoeken en letterlijk overal gaat een doek overheen, zeer prettig! De omgeving is mooi maar het hotel ligt wat ver van de bezienswaardigheden af, dit is overigens met het O.V. of een taxi goed op te lossen. Het eten in het hotel is zeer goed, wij hebben slechts 2 van de 8 dagen buiten het hotel gegeten.

Wat ons opviel is de enorme klantvriendelijkheid, koffers worden naar de kamer gebracht, de deur wordt open gehouden, alle personeelsleden staan continue voor je klaar en geen vraag is te gek. Het enige minpuntje zijn de bruiloften. Als er een bruiloft in het hotel is, is eten in het restaurant niet mogelijk. Bij ons was dit alleen in het weekend, dit zijn dan ook de dagen geweest waarop wij buiten het hotel gegeten hebben. Hotel Bleart is echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2013