Prima georganiseerd hotel met geweldig personeel.

Hotel Bleart ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door burkkemp

Prima georganiseerd hotel met geweldig personeel.

burkkemp,
2-7-2013

Het is er schoon, veilig, zeer klantvriendelijk en vlak bij schoon strand. Ook het eigen stranddeel met gratis stoelen wordt prima onderhouden. Verder een pier van het hotel in het water. Erg leuk. Mooie kamers. Ik heb voedselvergiftiging opgelopen in hotel majestic (was tip van iemand: eet daar vis). Hotel Bleart laat dan zien hoe goed ze zijn. Brengen naar ziekenhuis laat in de avond, keurig wachten, de rekeningen betalen, benodigdheden aanschaffen en heel veel belangstelling de day after. Prachtig. Leuke gasten ook! Geen dronken gedoe maar aardige mensen. Uiteraard vooral uit landen in de omgeving. Niets mis mee. Prima restaurant. Lage prijzen. Voor het eerst dat ik zo vaak in hotel heb gegeten en gedronken.

Gereisd met partner in juni 2013