Hotel Bleart

• Sauna
Meer hotelinfo

10 reviews over Hotel Bleart

• 8marian brooijmans19-09-2013

hotel is zijn sterren waard

Schitterende kamer modern schoon en alles zoals het moet zijn. Uitzicht op zee. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Eten daar wat minder maar erg goede en goedkope restaurantjes in de omgeving.

• 7Nelly Merts01-09-2013

Mooi hotel dat direct aan het strand ligt, maar...

Leuk hotel met ruime kamers en een balcon met zeezicht. Ruim zwembad met terras en voldoende ligbedden en parasols. Levendige pier met restaurant en tot laat muziek. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. In het restaurant kun je lekker en voor weinig geld eten, helaas is dat meestal niet mogelijk wegens de vele blruiloftfeesten.

• 8Frank29-08-2013

Erg mooi hotel met helaas erg veel bruiloften

De ligging van het hotel is mooi, direct aan het strand met een leuke pier. De kamers zijn ruim en erg netjes met een groot balcon. Op de pier is 's avonds muziek (soms erg hard en dat gaat door tot 05.00 in de ochtend) en je kunt er lekker eten. Het eten in het hotel was erg goed maar wij konden er in onze week verblijf maar een keer eten. De andere 6 dagen was er een bruiloft en dan zijn terras en restaurant niet toegankelijk voor de hotelgasten en dat is dan ook het grote nadeel van dit hotel.

• 7Felderhof21-08-2013

Hotel mooi en schoon

Hotelkamer schoon en mooi verzorgd. Alleen rioollucht bij het zwembad en de wc's waren echt heel smerig onder de poep en zonder wc-papier. Dit gold overigens voor de hele omgeving in restaurants ook. We konden goed op het strand vertoeven met voldoende bedden. Er is niet veel in de omgeving te bezoeken en het verkeer rijdt levensgevaarlijk met kapotte wegen met en onafgemaakte huizen.

• 8M.Varagone06-08-2013

topvakantie voor een topprijs

twee weken vakantie gevierd in een voor ons onbekend land , wij hebben echter een super leuke vakantie gehad in een top hotel . Overwegend vriendelijk personeeldat goed engels en italiaans sprak en heel erg behulpzaam ,hotel was superschoon en heeft een mooie ligging direct aan strand ,in het rustigere gedeelte van Durres. Hotel heeft een pier met restaurant en iedere avond live muziek waar ook de gasten van omliggende hotels zich iedere avond met volks dansen amuseerden en ook de nederlandse toeristen hierin meenamen , we voelden ons hier echt welkom. Enig minpuntje waren de bruiloften die wel iedere zaterdag en zondag in het hotel plaats vonden ,hiervoor moest alles wijken en kon men dan ook geen gebruik maken van het restaurant en terras. Albanie was voor een verassend mooie en vooral goedkope vakantie bestemming ,waar we zeker nog eens terug zullen gaan.

• 9joriekeganzeboom06-08-2013

Wat een service!

Hotel Bleart was een prettig hotel om onze vakantie in Albanië door te brengen. De kamers zijn groot, schoon en met zeezicht. Dagelijks worden de kamers voorzien van nieuwe handdoeken en letterlijk overal gaat een doek overheen, zeer prettig! De omgeving is mooi maar het hotel ligt wat ver van de bezienswaardigheden af, dit is overigens met het O.V. of een taxi goed op te lossen. Het eten in het hotel is zeer goed, wij hebben slechts 2 van de 8 dagen buiten het hotel gegeten. Wat ons opviel is de enorme klantvriendelijkheid, koffers worden naar de kamer gebracht, de deur wordt open gehouden, alle personeelsleden staan continue voor je klaar en geen vraag is te gek. Het enige minpuntje zijn de bruiloften. Als er een bruiloft in het hotel is, is eten in het restaurant niet mogelijk. Bij ons was dit alleen in het weekend, dit zijn dan ook de dagen geweest waarop wij buiten het hotel gegeten hebben. Hotel Bleart is echt een aanrader!

• 9htielken21-07-2013

Prima hotel

Onze kamer bevond zich in het nieuwe gedeelte van het hotel. De kamer was ruim, had uitzicht op zee en zwembad en werd zeer goed schoongemaakt. Tijdens ons verblijf in mei, waren er nog niet veel restaurants in de omgeving open. We hebben daarom een paar keer in het hotel gegeten, wat ons goed is bevallen. Het onbijt is voldoende, maar wel elke dag hetzelfde. Het personeel is erg vriendelijk. Mochten we nog een keer in Albanie komen, dan gaan we zeker weer naar hotel Bleart.

• 9burkkemp02-07-2013

Prima georganiseerd hotel met geweldig personeel.

Het is er schoon, veilig, zeer klantvriendelijk en vlak bij schoon strand. Ook het eigen stranddeel met gratis stoelen wordt prima onderhouden. Verder een pier van het hotel in het water. Erg leuk. Mooie kamers. Ik heb voedselvergiftiging opgelopen in hotel majestic (was tip van iemand: eet daar vis). Hotel Bleart laat dan zien hoe goed ze zijn. Brengen naar ziekenhuis laat in de avond, keurig wachten, de rekeningen betalen, benodigdheden aanschaffen en heel veel belangstelling de day after. Prachtig. Leuke gasten ook! Geen dronken gedoe maar aardige mensen. Uiteraard vooral uit landen in de omgeving. Niets mis mee. Prima restaurant. Lage prijzen. Voor het eerst dat ik zo vaak in hotel heb gegeten en gedronken.

• 9Koor22-05-2013

Wat een heerlijk hotel!

Een week in dit hotel is zeker geen straf. Iedereen is erg vriendelijk en doet vreselijk zijn best om het de gasten naar de zin te maken. Lang niet iedereen is de engelse taal machtig en dit is ook zo bij de obers. Menukaart in het hotel in gebroken engels, eten is prima en zeker niet duur. Kamers zijn super! Groot, schoon en van alle gemakken voorzien. Het hotel ligt aan het strand en ligbedjes en parasols zijn er voldoende (mei) Heerlijk zandstrand en een geleidelijk aflopende zee. Op het strand veel verkopers maar je wordt gewoon met rust gelaten. Kortom.....een echte aanrader!!!

5 tips over Hotel Bleart

• burkkemp, 02-07-2013

Sla voor eten altijd het hotel Majestic, dicht in de buurt, OVER. Heel erg veel herrie, ongeïnteresseerd personeel en ik hield er voedselvergiftiging aan over.

Ga links van het hotel voor boodschapjes naar de kleine market corcu. Wat een heerlijke man is dat en de spullen zijn prima. Hij snijdt bijv. de kaas voor je. Goede prijzen ook.

• Frank, 29-08-2013

Albanie is een bijzonder land om te bezoeken. Je kunt er erg lekker eten en dat voor heel weinig geld. Uitgebreide maaltijd voor 2 personen met koffie en konjak toe voor in totaal 15 €. Bovendien zijn de mensen er erg vriendelijk en behulpzaam.

• Koor, 22-05-2013

Creditcard is in dit hotel bijna niet mogelijk, neem gewoon contant geld mee. Bij de receptie kun je prima wisselen. Neem badhanddoeken mee voor aan het strand/ zwembad want die krijg je hier niet.

1 vraag over Hotel Bleart

• Bert, 10-06-2013

Drinkwater

Het water uit de kraan kan niet gedronken worden. Zijn er overal flessen water verkrijgbaar? En kan er gewoon sla e.d. rauw gegeten worden?

burkkemp, 02-07-2013

Het water was wel drinkbaar in hotel Bleart. Anderzijds, we zijn beiden wel onwel geweest. Er zijn overal flessen water verkrijgbaar. Volop. Vraag over eten is wat algemeen. Denk het wel hoor. Heeft geen relatie met water want er zit chloor in, maar het is dus als het goed is wel bacteriënvrij.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad