Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag23°5°
7,3

4 reviews over Hotel Adriatik in het Nederlands

Mooi hotel op een goede plek

gdn
10-1-2014

Dit is een goed hotel. Het ligt direct aan het strand. Het strand is een privé gedeelte. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en spreekt goed Engels. Het ontbijt is wat saai en het brood is droog. Verder daar niet gegeten, er zijn tig restaurants in de nabije omgeving waar je bijzonder goed kunt eten, voor een belachelijke lage prijs. Een diner met 2 volwassenen en één kind kost je ongeveer tussen de 18 en 25 euro, totaal, inclusief drinken. In de avond is er een leuke drukke markt lang s de weg, waar je prima leuke dingen kan scoren. Betaal wel de gewone prijs, het is al spotgoedkoop en afdingen kennen zo nóg niet. Albanië is een prima land om goedkoop een fantastische vakantie te hebben. Je moet wel zelf wat ondernemen, excursies zijn er weinig. Tirane is vanuit Durrës prima te doen met de trein, kost geen drol. Voor een retour betaalden we nog geen €2,- met z'n drieën. Je gaat wel 40 jaar terug in de tijd met die trein....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Geweldig

Piet
17-4-2011

Zon,zee, strant, biertje, mooie vrouwen, schoon hotel, aardig personeel.

Gereisd met partner in maart 2011

Fantastisch!

Keesie
30-1-2011

Prachtig hotel!, zeker een aanrader

Goed verzorgde kamers en lekker eten, de ligging is ook redelijk goed en de prijs is zeer goedkoop!

Gereisd met vrienden in maart 2009

2007

Schitterend hotel

Rick
27-5-2007

Schitterend hotel. Zeer vriendelijk personeel. Men spreekt goed Engels, men is behulpzaam en correct. Er ligt een schitterend zwembad voor het hotel, aleen jammer dat deze pas vanaf juni geopend is (lees: gevuld met water). Het eten is er van prima kwaliteit. De eetzaal is echt een schitterende ruime balzaal. Het hotel ligt direct aan het strand en daarom extra aantrekkelijk. Adriatik is echt zijn 5-sterren wel waard.

Gereisd met vrienden in mei 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adriatik in Durres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adriatik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.