Géén boekingskosten

7.6GoedScore uit 5 reviews

• Airconditioning

5 Reviews over Palma

• 8Jaap05-10-2014

Leuk hotel aan het water.

Op onze reis in de voetsporen van de Ottomanen een nachtje gelogeerd in hotel The Palma in het Albanese Berat. Een goed hotel. Wel enige overlast door de verbouwing van de promenade waaraan het hotel is gelegen. De lokatie van het hotel is schitterend. De kamers zijn niet groot maar functioneel. Onze kamer had airco en een minibar. Die minibar gaf in de nachtelijke uren overlast door zijn harde geluid. De bedden waren goed maar "hard". De kamer was voorzien van een goede doucheruimte maar het water uit de douche was wisselend warm en koud. Niet echt lekker om te douchen. Het diner en ontbijt waren ook goed echter je had het eten nog niet op of je bord werd weggehaald. Gebruikelijk blijkbaar maar niet echt vriendelijk.

• 8Michel02-07-2014

Aangemaam hotelletje

Goede lokatie tussen oude en nieuwe stad, vriendelijk personeel, kamers onderling nogal verschillend. Mooi dakterras.

• 8Loreta Bega07-03-2008

I have been in Berat during June 2007, and i have been guest in Palma Hotel. It was a modern and clean hotel, located in the center of the ancient city. The people were friendly, and the service was good.

• 7Bart en Annet04-01-2008

In mei 2006 een nachtje doorgebracht. Prima hotel voor 20 euro per nacht 2 pers. voor een prima kamer met moderne badkamer. Ligt centraal aan de rivier in Berat. Aan de voet van het kasteel. Berat in de avond gezellig met iedereen aan de wandel. Ontbijt met handen en voeten bestellen, want ontbijt is niet echt gangbaar in Albanie, maar ze proberen te geven wat je vraagt. Ons prima bevallen.

• 7Annet18-07-2007

In mei 2006 hebben wij één nacht hier doorgebracht. We hadden niet de grootste kamer maar alles zag er netjes en verzorgd uit. Een 2-pers kamer was € 20,- incl ontbijt. Alleen is het even met handen en voeten uitleggen wat je wilt voor 't ontbijt, want dat kennen ze niet goed. Ook nog een dakterras met zitjes, maar daar zijn we niet geweest. Leuke lokatie,centraal in Berat. Vanaf het kasteel is het hotel leuk te zien gelegen aan de rivier en naast de brug naar old-Berat. Ons prima bevallen.

Hotel Palma info

Het complex