Hotel Berati

Hotel Berati

We hebben een aantal aanbieders voor Berati voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Berati in het Nederlands

Met vrienden

Niet slecht en zeker niet duur.

Loes Sanders
1-2-2011

Een goedkoop hotel, met een redelijke service. Wel waar voor je geld, maar verwacht geen tophotel.

Mwoah

Vakantieganger
6-5-2009

Het was het net niet. wel leuk maar weer net niet leuk genoeg

2005

Eenvoudig, maar prima&schoon pension

Koos van den Berg
12-8-2005

Eenvoudig, maar prima&schoon pension. Boven een heerlijk eetcafé zijn 5 kamers en een badkamer. Er is een ruim gemeenschappelijk deels overdekt dakterras met uitzicht op de vallei. Hier kan ook gegeten worden. Zoon van de familie die het runt spreekt goed Engels. Rustige ligging nabij nieuwe gedeelte en aan de route naar het historische fort. Berat is een prachtig, relaxt en toeristisch nog onontdekt Middeleeuws plaatsje in een mooie bergachtige omgeving op ongeveer 4 uur reizen van Tirana.

We hebben een aantal aanbieders voor Berati voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berati in Berat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.