Upgrade je accommodatie

Word beter gevonden en ontvang direct boekingen!

Val meer op!

Jouw accommodatie staat op het grootste vakantieplatform van Nederland. Zoover helpt dagelijks miljoenen vakantiegangers bij het vinden van hun perfecte vakantie. Een standaard vermelding op Zoover is gratis. Om meer bezoekers en boekingen te ontvangen bieden wij 3 aanvullende promotie pakketten aan.

Zoover Basic pakket

Als aanvulling op de standaard vermelding, kan je er met een basis promotie pakket voor zorgen dat klanten direct contact met je kunnen opnemen en/of een kijkje kunnen nemen op jouw website. De contactgegevens worden namelijk prominent bovenaan de pagina weergegeven. Ook kan je als onderdeel van dit pakket je Facebook en Instagram kanalen op Zoover vermelden. Zo kan je potentiële klanten dus inspireren met leuke acties, aanbiedingen of andere content. Wil je direct boekingen ontvangen vanuit Zoover? Neem dan onze Direct boeken knop bij je pakket!

Contactblok op jouw accommodatie pagina:

Bekijk hier een voorbeeld

€16,50 per maand (€199 jaarlijks gefactureerd)

Zoover Premium pakket

De eerste indruk moet goed zijn! Naast het prominent weergeven van je contactgegevens en links naar sociale media, krijg je aan de rechterkant van de pagina je eigen sticky banner. Hier kan je jouw accommodatie promoten en zo voorkomen dat je concurrent dit doet. Wil je direct boekingen ontvangen vanuit Zoover? Neem dan onze Direct boeken knop bij je pakket!

Contactblok en meer zichtbaarheid op jouw accommodatie pagina:

• Je eigen banner
Bekijk hier een voorbeeld
€33,25 per maand (€399 jaarlijks gefactureerd)

Zoover All Inclusive pakket

Claim de hele pagina! Alle bannerposities zijn van jou, geen concurrenten en volledige exposure. Vertel waarom ze jouw accommodatie moeten boeken. Met de Direct boeken knop geef je bezoekers de mogelijkheid om direct bij jou te boeken. Dat betekent meer directe boekingen voor jou wat bespaart op de commissie van boekingspartners. En omdat we je extra onder de aandacht willen brengen, zullen we jouw accommodatie minimaal 1 keer in onze nieuwsbrief opnemen. Wekelijks worden meer dan 200.000+ Nederlandse lezers geïnspireerd door onze e-mails met allerlei accommodaties, tips, bestemmingen en highlights.

Contactblok, meer zichtbaarheid en direct boeken op jouw accommodatie pagina:

• Facebook en Instagram
  • Exclusief jouw banners op de gehele pagina
  • Eenmalige vermelding in onze nieuwsbrief
  • Direct boeken knop
Bekijk hier een voorbeeld
€82,50 per maand (€990 jaarlijks gefactureerd)
Scroll

• BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.