Hotel St. Gotthard

Hotel St. Gotthard
St. Gotthard
7,2

4 reviews over Hotel St. Gotthard in het Nederlands

Geweldige ligging voor zakenreizigers.

., 8-9-2013

Het hotel is niet meer de nieuwste, in de lift kunnen er bijvoorbeeld maximaal 2-3 personen. Het is zeker goed onderhouden en er waren geen klachten. De kamers zijn erg klein, maar het ontbreekt er aan niets. De ligging is top, midden in het centrum aan de stationstraat. Winkels en restaurants vind je praktisch onmiddellijk na het verlaten van het hotel en het is slechts enkele minuten naar het Meer van Zürich. Al met al een goed zakenhotel, bij online reserveren ook nog betaalbaar!
Gereisd anders in september 2013

Oud, duur hotel, renovaties nodig, locatie.

., 13-8-2013

Verouderd hotel Zürich aan de Bahnhofstraße. Het leek ons dat er al jaren niet meer in het hotel is gedaan. De vloerbedekking was smerig en de badkamer zag er oud uit. Hetzelfde geldt voor de ontbijtzaal. We waren ongeveer een maand voor bezoek in het hotel Zürich ter plaatse om te boeken. Ik heb geïnformeerd waarom mij een boeking rechtstreeks bij het hotel duurder is dan bij een onlineportal. Wat ze zeiden, dat ze mij een mail zouden sturen (die ik niet heb ontvangen). We hebben gekozen voor het hotel vanwege de ligging. De kamer was duur en (tegen de Bahnhofstrasse, bijna niet geslapen vanwege lawaai). Ontbijt was goed. Maar dit hotel zeker niet meer boeken.
Gereisd anders in augustus 2013

Hotel in geweldige locatie aan de bahnhofstrasse.

., 22-6-2013

Hotel ligt in het centrum van Zürich. Ideaal bij treinreizen. Geen parkeergelegenheid, Valet-parking chf 45, - per dag. Niet alle kamers hebben de op het internet aangeprezen koffie/thee faciliteiten op de kamer. Mail werden niet beantwoord.
Gereisd anders in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor St. Gotthard bij:

Goede start voor het shoppen.

., 7-12-2012

... Voor een city break hotel aan te bevelen... Het station is niet ver... Tram om de hoek... winkelgebied om de hoek...
Gereisd anders in december 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor St. Gotthard bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Gotthard in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Gotthard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel St. Gotthard scoort een 7.18 uit 10 op basis van 4 reviews.