Hotel Sorell Hotel Zürichberg ****

Hotel Sorell Hotel Zürichberg
Sorell Hotel Zürichberg

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sorell Hotel Zürichberg bij:

1 review over Hotel Sorell Hotel Zürichberg in het Nederlands

snabola, 9-6-2008

Wat een prachtig hotel is dit! Schitterend gelegen, uitkijkend vanaf de berg over Zürich. De kamers zijn prachtig design ingericht, verder vers fruit op de kamer en een Nespresso en Bulgari toiletartikelen. Alles aan dit hotel klopt, het restaurant, de bar, de faciliteiten, de kamers, de ligging. Wel prijzig (245 euro per nacht in ons geval), maar absoluut de moeite waard. Toch wat minpuntjes: het was 's nachts vreselijk warm in de kamer, een airco zou geen overbodige luxe zijn en de kussens waren te leeg, wij hebben uiteindelijk zonder kussens geslapen. Het eten in het restaurant is fantastisch, de inrichting van de bar zonder meer prachtig! Het terras is spectaculair gelegen. Als zich een mooie aanbieding voordoet, gaan wij zeker terug!
Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sorell Hotel Zürichberg in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sorell Hotel Zürichberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sorell Hotel Zürichberg scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.