Hotel Sorell Hotel Rütli ***

8,8

5 reviews over Hotel Sorell Hotel Rütli in het Nederlands

Goede uitvalsbasis.

., 16-12-2013

Voor zakenreizigers een goede uitvalsbasis naar het centrum overdag en de binnenstad 's-avonds. Kamers (alleen) naar achteren voldoende rustig, verder geen klachten.
Gereisd anders in december 2013

Centrale ligging, maar toch rustig.

., 13-12-2013

Aardig personeel, ruime en rustige kamers. In Zürich ben ik niet echt veeleisend, wat de hotels betreft. Het Rütli steekt hier aangenaam bovenuit, dat wordt een van mijn toekomstige stamhotels.
Gereisd anders in december 2013

De prijs/kwaliteitsverhouding, de service en de li

., 8-12-2013

Het hotel ligt dichtbij het treinstation van Zürich. Te voet ongeveer 5 minuten. Het Niederdörfli met de winkels, restaurants, enz. is op steenworp afstand. enkel door een steegje:-) Ik werd er heel vriendelijk en bekwaam ontvangen en het in- en uitchecken de volgende dag ging snel. Ik had een superior kamer voor een goede prijs geboekt. De kamer had een goede grootte en ook in de badkamer was er genoeg plaats. Dat je in een driesterrenhotel een nespressomachine ter beschikking hebt, is niet alledaags! Ik heb erg genoten van deze service. Ook de rest van de faciliteiten was top. Goed schoon en het bed was zeer comfortabel. Kan dit hotel echt aanraden!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sorell Hotel Rütli bij:

Tophotel met een topligging.

., 25-10-2013

Prachtig hotel met een ligging van eerste klasse, moderne kamers met geweldige inrichting, die zeker beter zijn dan het aangegeven niveau van drie sterren. Ook in de kamers aan de straatkant is het erg rustig dankzij de goede geluidsisolatie. De kamers zijn niet echt goedkoop, maar in vergelijking met andere hotels in Zürich binnen de perken. Het enige kleine minpunt was het ontbijtbuffet, met echt weinig afwisseling en dat niet vaak bijgevuld werd.
Gereisd anders in oktober 2013

Zeer graag weer!

., 30-9-2013

Klein, zeer centraal en verkeersgunstig (het centraal station is niet eens 10 minuten lopen) gelegen, modern ingericht hotel. Ondanks (of vanwege?) het prachtige ontwerp zeer gezellig. Het ontbijtbuffet is niet overvol, maar met liefde uitgezocht en helemaal compleet. Ook op de kamer is alles aanwezig, wat je nodig hebt. Zeer gewaardeerd heb ik het espresso-apparaat en de goed gevulde minibar. Aangezien Zwitserland over het algemeen erg duur is en ik de kamer niet zelf heb betaald, kan ik over de prijs-kwaliteitsverhouding niets zeggen - maar ik zou zeer graag terugkomen, ook graag langer dan twee nachten!
Gereisd anders in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sorell Hotel Rütli bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sorell Hotel Rütli in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sorell Hotel Rütli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sorell Hotel Rütli scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.