Beoordelingen Camping Seebucht

Seebucht
8 beoordelingen
Beoordelingen Camping Seebucht
Seestrasse 559, 8038 , Zürich

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seebucht in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seebucht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Seebucht scoort een 4,8 uit 10, op basis van 8 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seebucht in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seebucht, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Seebucht de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 3 vakantiefoto's van Camping Seebucht vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Zwitserland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zürich Regio. Vergelijk Camping Seebucht met andere accommodaties in Zürich.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

7 beoordelingen over Seebucht

8 beoordelingen
5,3
7,3
6,1
5,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met oudere kinderen, Aug. 2011
"Kan net, als je in Zurich moet zijn"vertalen
Helene Lamar
4,0

28-08-2011 Eigenaar verhuurt een stukje gras in de buurt van Zurich. Op geen enkele manier spreekt enige betrokkenheid of affiniteit met kamperen. Maar goed, een alternatief is er volgens mij niet in Zurich.
Wij waren met een tentje, stonden aan het meer en het was een hittegolf. Als de opkomende zon het meer rood kleurt in de vroege ochtend, zeur je nergens meer over.

Met partner, Aug. 2011
"Duur, vol, prima voor bezoek zurich."vertalen
Bart
7,0

06-08-2011 Camping is prima voor een kort en duur bezoek (100 euro, 2 nachten, 20 m2)
Wij waren er met een camper, stonden op een soort parkeerplaats. Buren stonden op centimeters afstand. Sanitair optisch okay. Winkel is beperkt, maar goed ook, mevrouw aan de kassa leidt aan ochtend humeur, taai broodje 1.20€. Kom je met een trekkerstentje kun je prima plaats aan meer krijgen.

"Jammer van het personeel"vertalen
Tom
5,0
2,0

24-08-2009 Prima camping, ligging voor tent is aan de weg dus wat druk. Verder ligt het aan het water waar je lekker kan zwemmen. De eigenaar en de concierge zijn helaas erg onvriendelijk. Bij aankomst moest het allemaal maar terwijl hij eigenlijk zijn loketje wilde sluiten voor onze neus. De muntjes bij douchen bleven hangen; dus ik voor een frank een nieuw muntje halen, bleef weer hangen waarna de concierge mij op mijn blauwe ogen niet vertrouwde en het vertikte een nieuw muntje in handen te geven; waar gaat het over denk ik dan...ik vermoed dat ze een "luxeprobleem" hebben en de service niet zo nauw nemen.

Met jonge kinderen, Aug. 2009
"Mooie ligging maar camping geen aanrader"vertalen
Stephen
7,0

30-08-2009 Camping ligt ideaal voor een bezoek aan de stad en trekt daardoor veel bezoekers voor een kort verblijf. Dit wordt helaas uitgebuit. Doel van de eigenaar is om zoveel mogelijk campers en caravans op een beperkt aantal vierkante meters te proppen. En werkelijk alles wordt apart in rekening gebracht. Zelfs op een afgebakende, eigen plaats moet je extra betalen zodra je een luifel voor je caravan opzet. Om meer mensen kwijt te kunnen, moeten auto's tegenover de camping worden geparkeerd en niet op het terrein zelf. De parkeerkosten brengen ze vervolgens weer in rekening. Het personeel is onvriendelijk en ongeinteresseerd: er kan geen lach of groet vanaf. Het sanitair was -ondanks de drukte- keurig. Douchen kost omgerekend wel 1,30 euro voor 3 minuten.

Al met al geen aanrader. De ligging is praktisch maar iets verder buiten de stad sta je voor minder geld mooier en vooral veel ruimer.

Met jonge kinderen, Juli 2009
"Prachtig, ieder jaar weer!"vertalen
Annemiek & Meint
9,0
7,0

14-08-2009 Ben het helemaal eens met de 2e beoordeling, ik kom hier al sinds 1992 en zonder hier te zijn geweest is de vakantie niet compleet. Je hebt op deze camping prachtige plekken direct aan de Züri-see, wat wil je nog meer! Prachtig uitzicht, zowel overdag als 's avonds, over de stad Zürich aan de ene zijde en de bergen aan de andere zijde. We komen hier de laatste jaren met onze kinderen en de oudste van 6 wil nergens anders meer heen. Er is hier dan wel geen kinderanimatie, maar de kinderen vermaken zich opperbest zonder allerlei poespas. Van een polsbandje om de camping op te komen heb ik nog nooit gehoord, en het sanitair wordt heel goed schoongehouden, maar als de campinggasten er ondanks dat zelf een zooitje van maken krijg je wellicht soms een vieze indruk. Om in de prachtige stad te komen nemen we vaak de boot, met je openbaar vervoer dagkaartje kun je gebruik maken van bus, trein, tram en boot.
Voor volgend jaar staat ie alweer op het programma: camping Seebucht in Zürich!

Met partner, Sept. 2008
Chris vredenbregt
8,0

10-09-2008 Ik weet niet wie de vorige beoordeling heeft geschreven maar u moet wel een heel slechte dag getroffen hebben ik heb het iets anders meegemaakt.
Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam en het sanitair werd uitstekend schoongehouden.
Het rumoer van de weg en de trein is inherent aan een stadscamping en wil je dat niet dan moet je op de hei gaan camperen.
De bereikbaarheid van het centrum is uitstekend door het goede en betaalbare openbaar vervoer van zurich, met een halte bijna voor de deur van de camping, lopen duurt inderdaad iets langer maar totaal overbodig.
Wij hebben de camping in ieder geval als prima ervaren.

Met partner, Aug. 2008
R.M. van Garderen
2,0
5,0
1,0

21-08-2008 Slechte camping, vies sanitair, onvriendelijk tot agressief personeel, parkeren van auto ver buiten de camping en geen mogelijkheid op camping zelf, we moesten een polsbandje om voor toegang op camping, naast drukke toegangsweg en spoorbaan (ook 's nachts treinen). Absoluut een afrader. Om het mooie centrum te bezoeken kan je beter opzoek naar een alternatief. Camping is dan ook niet op loopafstand van centrum.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?