Camping Seebucht

Onvoldoende

12 reviews over Camping Seebucht in het Nederlands

Nooit weer

ten Oever, 20-9-2017

De prijs is veel te hoog voor wat ze bieden, 3 nachten met caravan en 3 volwassenen koste 200 Sfr. De plekken zijn zeer klein en onoverzichtelijk. Het sanitair was slecht en ouderwets.

Parkeren van de auto moest tegen betaling aan de andere kant van een zeer drukke weg terwijl klanten van het restaurant op de camping gratis konden parkeren.

De zeer drukke weg gaf ook veel geluidsoverlast.

Enige voordeel is dat de stadsbus dichtbij stopt voor het centrum van Zurich.

Ze hebben ondertussen de naam al veranderd in Fischersfritz

Gereisd met partner in augustus 2017

Safari tent huren is duur en incompleet

Mieke van den Dool, 25-7-2017

In safaritent alleen een opgemaakt bed en een stoel. De beloofde fles champagne..nooit gekregen. Met een vochtig Pinksteren twee zeer koude en vochtige nachten gehad. Geen verlichting geen verwarming geen kaars of lampje. Geen elektra. De prijs is echt veel te veel voor een bed in een tent. Weinig of geen affectie met kamperen of de gasten van Appingedam. Restaurant nog gesloten...de ligging van de camping is prima voor bezoeken zurich. Openbaar vervoer naast de deur of lopend prima. Maar toch beter een hostel boeken
Gereisd met partner in juni 2016

Nooit meer

Fietser, 18-7-2017

Wij moesten hier helaas i.v.m. onze fietstocht overnachten. De sfeer was OK maar dat was het dan ook. Hutje op mutje, haring aan haring.
Gereisd met partner in juli 2017

Nooit weer!

Eric, 2-10-2015

Zeer kleine plaatsen (ongeveer 4 meter breed!), zodat een vouwwagen nauwelijks past, sterk verouderd sanitair en verschrikkelijk duur: 2 volwassenen en een vouwwagen voor € 50,00 per nacht.
Gereisd met partner in september 2015

kan net, als je in Zurich moet zijn

Helene Lamar, 28-8-2011

Eigenaar verhuurt een stukje gras in de buurt van Zurich. Op geen enkele manier spreekt enige betrokkenheid of affiniteit met kamperen. Maar goed, een alternatief is er volgens mij niet in Zurich.

Wij waren met een tentje, stonden aan het meer en het was een hittegolf. Als de opkomende zon het meer rood kleurt in de vroege ochtend, zeur je nergens meer over.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Duur, vol, prima voor bezoek zurich.

Bart, 6-8-2011

Camping is prima voor een kort en duur bezoek (100 euro, 2 nachten, 20 m2)

Wij waren er met een camper, stonden op een soort parkeerplaats. Buren stonden op centimeters afstand. Sanitair optisch okay. Winkel is beperkt, maar goed ook, mevrouw aan de kassa leidt aan ochtend humeur, taai broodje 1.20€. Kom je met een trekkerstentje kun je prima plaats aan meer krijgen.

Gereisd met partner in augustus 2011

Superslecht, nooit meer !!!

walter_vanhemelen, 26-5-2011

Deze camping is nauwelijks de naam van camping waard. Wij verbleven er 1nacht. We werden ergens op het uiteinde v/d camping geplaatst,tussen vuile en versleten caravans. Over de veschillende paden lagen er electrokabels en nog van alle fraais. Het sanitair is volgens ons van de jaren stilletjes, en op het randje af van netheid. Voor een nacht daar staan (zonder stroom) moesten we CHF 44 betalen = € 37. Dit is gewoonweg erover. Enig lichtpuntje, aan het meer heeft men een mooi uitzicht.
Gereisd met partner in mei 2011

Mooie ligging maar camping geen aanrader

Stephen, 30-8-2009

Camping ligt ideaal voor een bezoek aan de stad en trekt daardoor veel bezoekers voor een kort verblijf. Dit wordt helaas uitgebuit. Doel van de eigenaar is om zoveel mogelijk campers en caravans op een beperkt aantal vierkante meters te proppen. En werkelijk alles wordt apart in rekening gebracht. Zelfs op een afgebakende, eigen plaats moet je extra betalen zodra je een luifel voor je caravan opzet. Om meer mensen kwijt te kunnen, moeten auto's tegenover de camping worden geparkeerd en niet op het terrein zelf. De parkeerkosten brengen ze vervolgens weer in rekening. Het personeel is onvriendelijk en ongeinteresseerd: er kan geen lach of groet vanaf. Het sanitair was -ondanks de drukte- keurig. Douchen kost omgerekend wel 1,30 euro voor 3 minuten.

Al met al geen aanrader. De ligging is praktisch maar iets verder buiten de stad sta je voor minder geld mooier en vooral veel ruimer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Jammer van het personeel

Tom, 24-8-2009

Prima camping, ligging voor tent is aan de weg dus wat druk. Verder ligt het aan het water waar je lekker kan zwemmen. De eigenaar en de concierge zijn helaas erg onvriendelijk. Bij aankomst moest het allemaal maar terwijl hij eigenlijk zijn loketje wilde sluiten voor onze neus. De muntjes bij douchen bleven hangen; dus ik voor een frank een nieuw muntje halen, bleef weer hangen waarna de concierge mij op mijn blauwe ogen niet vertrouwde en het vertikte een nieuw muntje in handen te geven; waar gaat het over denk ik dan...ik vermoed dat ze een "luxeprobleem" hebben en de service niet zo nauw nemen.
Gereisd met partner in augustus 2009

Prachtig, ieder jaar weer!

Annemiek & Meint, 14-8-2009

Ben het helemaal eens met de 2e beoordeling, ik kom hier al sinds 1992 en zonder hier te zijn geweest is de vakantie niet compleet. Je hebt op deze camping prachtige plekken direct aan de Züri-see, wat wil je nog meer! Prachtig uitzicht, zowel overdag als 's avonds, over de stad Zürich aan de ene zijde en de bergen aan de andere zijde. We komen hier de laatste jaren met onze kinderen en de oudste van 6 wil nergens anders meer heen. Er is hier dan wel geen kinderanimatie, maar de kinderen vermaken zich opperbest zonder allerlei poespas. Van een polsbandje om de camping op te komen heb ik nog nooit gehoord, en het sanitair wordt heel goed schoongehouden, maar als de campinggasten er ondanks dat zelf een zooitje van maken krijg je wellicht soms een vieze indruk. Om in de prachtige stad te komen nemen we vaak de boot, met je openbaar vervoer dagkaartje kun je gebruik maken van bus, trein, tram en boot.

Voor volgend jaar staat ie alweer op het programma: camping Seebucht in Zürich!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seebucht in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seebucht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Seebucht scoort een 3.55 uit 10 op basis van 12 reviews.