Hotel Ibis Zurich Messe-Airport **

Hotel Ibis Zurich Messe-Airport
Ibis Zurich Messe-Airport

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Zurich Messe-Airport bij:

1 review over Hotel Ibis Zurich Messe-Airport in het Nederlands

Keurig overnachting hotel

mirjam, 5-5-2012

Hotel Ibis Ligt bij station Oerlikon. Met de trein ben je er binnen 10 min. Daarna bus Lijn 789 richting Glattburg nemen. Of neem tram Lijn 11 vlak bij tv studio. Hotel kamer vond ik netjes. Groot king size bed en Flatscreen tv . Alleen badkamer vond ik iets aan kleine kant.Ontbijt vond ik uitgebreid. alleen jammer dat je weer extra voor moet betalen. .Hotel ligt echt in zaken district. Dus ik miste winkels,vooral voor eten.Er is vlak bij hotel wel soort pizza tent en snack tent. Alleen die was op 1 mei dicht. Terwijl ander eet tenten. verder op wel open waren. Ik moest meer dan 10 min voor lopen.Niet erg alleen die dag was ik moe en het was warm.Verder is gratis bus naar luchthaven.Ideaal als je op door reis bent. En je bent binnen half uur met tram in centrum.Dus hoewel 70 euro voor kamer veel lijkt is dit koopje vergeleken hotels in centrum. Daar ben je gerust dubbelen voor kwijt. Al met al vind ik dit prima overnachting hotel.
Gereisd alleenreizend in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Zurich Messe-Airport in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Zurich Messe-Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Zurich Messe-Airport scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.