Hotel Goldenes Schwert ***

Goldenes Schwert
5,5

4 reviews over Hotel Goldenes Schwert in het Nederlands

Marc, 5-2-2008

We zijn hier in augustus 2007 geweest. We waren in Zurich voor de streetparade, die elk jaar in aug gehouden wordt. Ligging is ideaal, in het oude centrum van de stad.

Inderdaad heel erg veel last gehad van de ondergelegen nachtclub. Oordopjes werkten niet tegen deze herrie. De goedkoopste kamers liggen echt recht boven de nachtclub, de duurdere kamers liggen op hogere verdiepingen, waar van die nachtclub niets te merken schijnt te zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

dick, 29-8-2007

ligging is goed en ruime kamers maar....slapen kan niet want er zit een nachtclub onder het hotel. ik lag wakker tot 6.00 uur in de ochtend van stampende house muziek, vreselijk

het hotel voorziet in oordopjes....nou dat zegt denk ik genoeg!

Gereisd met partner in augustus 2007

dick, 28-8-2007

zie er op eerste gezicht redelijk uit maar slapen is onmogelijk vanwege een nachtclub onder het hotel. de house ging door tot 6 uur in de ochtend en drong door de oordopjes heen, die worden verstrekt door het hotel dus dat zegt genoeg denk ik! ga hier vooral niet heen om te slapen.....vreselijk
Gereisd met partner in augustus 2007

Erwin, 10-10-2006

Dit hotel is gay gericht. Ontbijt wordt op de kamer geserveerd (wat wel makkelijk is). De kamers zijn ruim en aanwezig - badjassen, toiletspullen, föhn etc.) Internet deed het helaas niet :( Wat wel belangrijk is. Het ligt boven een uitgaansgelegenheid. Dus als je niet van plan bent om te gaan stappen heb je veel geluidsoverlast.
Gereisd met partner in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Goldenes Schwert in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Goldenes Schwert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Goldenes Schwert scoort een 5.5 uit 10 op basis van 4 reviews.