Hotel Easy

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Easy bij :

1 review over Hotel Easy in het Nederlands

erg basic hotel

mirjam, 5-5-2012

Ik boekte een klein 2 persoon kamer. Rond 80 euro. Voor Zwitserse begrippen goedkoop.Op hostel na goedkoopste wat je centraal Zurich kon krijgen. Zelf vond ik nog steeds te duur. Wel ligt hotel vlak bij centraal station.En vlak bij Volkshaus(5 min) waar ik moest zijn voor concert. Slaapkamer is ok. Heeft flatcreen tv en bureau. Alleen badkamer vond ik erg klein. En op de douche gordijn zat bloed aan! verder was kamer schoon. Alleen erg basis. Geen zeep in douche, en voor fohn moet je extra betalen. Net als voor bagage opslag (5 kronen).Verder geen ontbijt. En je moet 10 uur al weer kamer uit zijn. Meeste hotels is dit 12 uur. Dus ik vond hotel iets aan dure kant voor wat je krijgt.Tip ga dan net buiten Zurich zitten en je krijgt dan meer waard voor je geld..Openbaar vervoer is goed.Je bent zo bij centraal station.
    Gereisd alleenreizend in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Easy in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Easy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Easy scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.