Hotel Grenzstein

Grenzstein

2 reviews over Hotel Grenzstein in het Nederlands

prima hotel

hans, 12-8-2010

Wij zijn in dit hotel verbleven op doorreis naar Italie (Gardameer). Na een hartelijke ontvangst werden we naar onze nette kamers begeleid. Het hotel wordt gerund door een uiterst vriendelijk echtpaar. Het eten was erg lekker en 's morgens werd er een keurig ontbijtbuffet gepresenteerd. Wij vonden het jammer dat we er maar 1 nacht verbleven. Het stadje Stein am Rhein is prachtig en ook zeer gezellig.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

niet echt een aanrade

joop langermans, 31-5-2010

hotel is op zich niet slecht, kamers zijn voldoende alleen eten valt erg tegen . Ligging aan drukke weg tegenover benzinestation is ook niet ideaal, was het minste hotel tydens onze fietstocht rond het Bodenmeer
Gereisd met vrienden in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grenzstein in Stein am Rhein , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grenzstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grenzstein scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.