Hotel Alpenhof ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alpenhof bij:

3 reviews over Hotel Alpenhof in het Nederlands

jeroen, 2-5-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi hotel met zeer vriendelijk en goed personeel. Mooi welness center en goede ligging tov de Sunegga Bahn, 200 m. Skibus stopt daar ook zodat je de andere gebieden goed kunt bereiken. Wij hadden een nieuwe kamer, combinatie van hout en moderne materialen. Dit is zeker aan te bevelen. 5-Gangen diner is erg goed evenals het uitgebreide ontbijt buffet. Verder is het zeer praktisch dat je kamersleutel/card tevens je skipas is en de sleutel van de ski lockers. Wij komen zeker terug!
Gereisd met partner in april 2008

S. Engelen, 29-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn net terug van Zermatt, zéér goed hotel, prachtige kamers, lekker eten en een zeer goede en mooie welness.Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. 1 klein minpuntje: er kan niet geskied worden tot bij het hotel maar dat is meestal zo in Zwitserland.Het was voor ons de eerste maal in dit hotel, wellicht keren we volgend jaar terug!
Gereisd anders in maart 2006

Ria, 7-9-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer goede keuken. Personeel en directie is erg vriendelijk, verzorgde kamers en welness. Hotel ligt kortbij de sunnega, en gornergrat bahn. Klein Matterhornbahn is met goede busverbinding ook makkelijk te bereiken.
Gereisd anders in september 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alpenhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenhof in Zermatt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenhof scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.