Appartement Veysonnaz

Veysonnaz
6,3

• Ligging t.o.v. pistes6,8

35 reviews over Appartement Veysonnaz in het Nederlands

nooit meer in de zomer naar deze appartementen!

klum, 17-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Ik ben heel vaak in Veysonnaz geweest en altijd met veel plezier. Dit jaar is echter heel anders. In het kleine plaatsje was een grote groep orthodoxe mensen (ongeveer 350) op vakantie. Prima natuurlijk en ook helemaal geen probleem mee. Echter hadden wij een appartement naast een appartement waar deze mensen voor alle mannen en jongens een bad (1000 liter) op het balkon gezet hadden en iedereen hier vanaf 6.00 uur in bad ging. Deuren die klappen, mensen die zich verzamelen bij de deur en zich niet aan de huisregels (hoeven te ) houden, water dat snacht's ververst werd in het bad etc etc. We hebben dit meerdere keren aangegeven bij Alpvision waar wij het appartement gehuurd hebben. Helaas zonder bevredigend resultaat. Tuurlijk willen zij het voor de grote groep goed doen...maar ook wij willen natuurlijk serieus genomen worden en een fijne vakantie beleven! We zijn tot nu toe al bijna 2 weken aan het lijntje gehouden. Ze weten bij Alpvision dat er veel klachten zijn over de groep, maar ze geven aan hier niet veel aan/mee te willen/kunnen doen. Als we last hadden moesten we de politie maar bellen is ons bij Alpvision gezegd. Ik vind dat degene waar wij onze vakantie boeken moet zorgen dat regels nageleefd worden en dat zij eventueel de politie als zij dat nodig achten maar moeten bellen.

Een simpele oplossing was geweest om het bad op een andere lokatie te plaatsen, maar schijnbaar wil Alpvision deze discussie niet met deze groep aan.

Het bad wat ze middels touwen zelf het balkon op hebben getild staat nog steeds en wij hebben tot nu toe een beroerde vakantie gehad met weinig slaap. We hebben nog een week te gaan en hopen toch echt dat Alpvision alsnog iets met onze klachten gaat doen, zodat we wellicht nog een paar dagen (ipv 3 weken) kunnen bijkomen.

Tip: ga niet in de zomerperiode hier op vakantie als je van rust wilt genieten! Ik heb namelijk begrepen dat de groep ieder jaar zomer terugkomt en je moet echt niet de pech hebben die wij hebben gehad.

Verder was het appartement niet schoon toen we er kwamen en is het meubilair deels stuk en niet meer van deze tijd. Er zijn wel appartementen die overigens wel netjes zijn. Je moet dus beetje geluk hebben.

Voor ons tijd om een nieuwe bestemming te gaan zoeken voor 2018!

De omgeving Wallis is natuurlijk perfect en blijft ons trekken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

old school Zwitserland

mevrouw Gaebler, 24-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima / uitmuntende ski lessen kids in Nederlands. Dorp en pistes zijn sinds jaren 80 niet meer gemoderniseerd en dat is jammer
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

prima appartement.

mevrouw Schuurman, 23-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes5

De skilocker onderaan de piste is erg klein voor zoveel personen
Gereisd met vrienden in december 2014

Prima appartement

Koper, 12-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement was netjes, en heel schoon bij aankomst. Bij aankomst op zondag hangt sleutel met wat informatie in kast. Volgende dag inchecken. Borg kon ook in euro's voldaan worden. Geld pinnen kan twee stappen vanaf receptie. Vervelend is de verplichte schoonmaakkosten, maar weet je van tevoren. Keukenuitrusting zeer compleet, ruim balkon met middagzon en prachtig uitzicht. Parkeerplaats in parkeergarage onder appartement. Omgeving is prachtig. We hebben het er prima naar ons zin gehad.
Gereisd met partner in augustus 2014

Uitgeknepen concept

Ronald, 20-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes5

Al een paar jaar in dit dorp en deze appartementen maar het blijft maar tobben. Slechte service, de lakens klaarleggen door iemand van de verhuurder in het appartement kost extra geld (????) en het is allemaal zo klein en vierkante millimeter werk. Waarom niet alles lekker in de prijs opnemen i.p.v. dat je uiteindelijk nog het dubbele kwijt bent van de kale huur omdat je een verplichte schoonmaak hebt.

Kortom, magere locaties voor een stevige prijs en service? Dat is een raar woord. Wat verlang ik terug naar Frankrijk waar je voor 2 uur 's nachts moest aankomen i.p.v. half zes in de middag, waar de appartementen ruim waren en alles lekker was inbegrepen. Wat een marginale vertoning.

Gereisd met vrienden in januari 2014

tja...

Kemper, 27-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

in het kort: voor kinderen is er niet veel te doen. Geen speeltuin. Wel trampoline, tafeltennistafel (kapot) en zwembad. Zwembad 27 graden. Vonden wij koud. Aanbeveling, zwembad in Saillon. Veel baden en heerlijk warm. 2 volw. en 1 kind 11: 51E.

Appartement netjes, bedden kort, door uitklapbed in woonkamer wordt ruimte erg beperkt. Afwasmachine, oven, koffiezetapparaat, magnetron aanwezig. Onze douchecel was nieuw. Vraag naar balkon op zuiden, hoek. Kan je ook schaduw opzoeken en is lekker groot. Ook uitzicht is dan geweldig mooi. Borg 300 f. Krijg je terug na inspectie. Niet eerder mogelijk dan 8.00 uur s morgens dus je kan niet vroeg weg.

Nadeel: als je ergens naar toe wilt moet je eerst 20 minuten naar dal rijden.

Concl. Zwitserland geweldig mooi, veel liften, wel duur, volgende keer weer naar camping!!

Gereisd familie in januari 2013

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Nathalie-DB, 9-6-2013

We hadden een mooi appartement met de avondzon op het balkon. Dit was ook wel nodig want 's avonds was het aan de andere kant van de weg wel frisjes. Leuk straatje waar de appartementen aan zitten. De receptie was wel moeilijk bereikbaar/ aanspreekbaar en niet top vriendelijk.

Mooie omgeving ook, alleen ligt het erg hoog dus vaak moet je eerst flink wat haarspelden nemen om er steeds weer te komen en weer naar beneden in het dal.

Het appartement was prima voor dat geld, zelfs met vaatwasser. De bedden sliepen wel wat minder maar niet echt hinderlijk. We hebben een heerlijke vakantie gehad met elke dag vers brood bij een winkeltje dichtbij. Voor een paar dagen prima te doen maar zou er niet 2 week ofzo willen zitten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Gaan voor de tweede keer naar Veysonnaz

Demey Lydia, 2-1-2013

Veysannaz is eerder een klein maar leuk dorpje met mooie zichten, restaurant caboulis bij Jackson is heel goed, vriendelijk onthaal en wijntje van het huis.Wij logeerden in appartementsblok la combyre.De inrichting is ouderwets maar goed genoeg om er je plan in te trekken, op het teras zitten viel wel tegen vanwege de wespen.Wij hadden er alles wat we nodig hadden en gaan dit jaar terug.Parkeren was geen probleem want als er geen plaats was aan de blok mocht je op de parking van hotel royal gaan staan(ondergronds).De supermarkt in Veysonnaz is duur maar in Sion vind je grote supermarkten van Migros waar je vrijwel normale prijzen hebt en alles vind wat je nodig hebt.Het zwembadwater is 26 graden,enkel binnenbad maar in sion heb je een buitenbad met glijbanen.Op een uurtje rijden heb je le bouveret, daar kan je zwemmen in het meer.Leuke uitstap is Saint-Luc, naar boven met de funiculaire en dan eten in het panoramisch restaurant.Ja wij gaan terug naar Veysonnaz.

super vakantie gehad

chantal, 4-10-2012

het appartement is qua meubels gedateerd, maar alles was nog in prima staat. De keuken was netjes met een vaatwasser en oven best luxe als je kijkt naar het bedrag. Twee weken in het hoogseizoen voor een bedrag wat je minimaal kwijt bent voor twee weken camping in nederland.

Het zwembad was leuk voor de kinderen met veel vriendjes om te spelen, en de animatie was echt geweldig!

Een hele mooie omgeving en een prima appartement om heerlijk bij te komen van de dag. Met een super uitzicht vanaf het balkon.

Ook twee weken heerlijk weer gehad!!! En het meertje in Sion Les iles was ook heerlijk!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Rustige zomervakantie in een wintersportdorp

Monique M., 20-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

De laatste week van juli doorgebracht in appartement nr. 40 van Beaulieu (dit is het complex boven het zwembad). Wel wat oud, maar gezellig en netjes en met een schitterend uitzicht op 1350 meter hoogte. Er was alleen een binnenzwembad, maar wel een kleine ligweide. Het vakantiedorp heeft allemaal verschillende appartementgebouwen, met allemaal verschillende types. Zoals we al wisten is het echt een wintersportdorp en dus vrij rustig in de zomer. Naar Sion, in het dal, is ongeveer 20 minuten met de auto. Verder alles op behoorlijke afstand. Leuk om in Thyon met de stoeltjeslift omhoog te gaan en daarna naar beneden te steppen. Ook net buiten het vakantiedorp kun je met de stoeltjeslift omhoog. Kortom: heerlijke rustige week gehad met heerlijk weer in een mooie omgeving
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Veysonnaz bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Veysonnaz in Veysonnaz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Veysonnaz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Veysonnaz scoort een 6.27 uit 10 op basis van 35 reviews.