Hotel Ramada Chalet Royal Veysonnaz ***

Hotel Ramada Chalet Royal Veysonnaz
Ramada Chalet Royal Veysonnaz

• Ligging t.o.v. pistes9,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ramada Chalet Royal Veysonnaz bij:

21 reviews over Hotel Ramada Chalet Royal Veysonnaz in het Nederlands

Gedateerd hotel

Sandra, 18-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel was vroeger prima, nu open als B&B zoals de receptionist zegt bij t inchecken. Vergane glorie, 3 sterren echt niet terecht.

Restaurant is alleen na reserveren open en als er meer gasten zijn. De eerste 3 dagen is het hotel uitgestorven. Niet fijn als je alleen reist en aanspraak leuk vindt.

Mijn kamer grensde met een binnendeur aan een andere kamer, zeer gehorig, ik kon t telefoongesprek van de gast daar en haar gesprekspartner horen.

Veysonnaz is ook bijna een spookdorp geworden in tegenstelling tot 7 jaar geleden.

Jammer dat de reisorganisatie nog steeds dit hotel aanprijst en verzuimd bovenstaande te melden.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Goed hotel op een fantastische plek

Wilma, 8-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel op een mooie plek. Je steekt de de weg over en je bent bij de skilift die je het gebied inbrengt. Mocht je dit teveel gesjouw met de skiërs vinden krijg je gratis een locker aangeboden beneden aan de piste. Het personeel is uitermate vriendelijke en attent en doet zijn uiterste best het jou naar het zin te maken. De WIFI in het hotel is goed, snel en stabiel. Zeer goed ontbijt en het avondeten is van goede kwaliteit en zeker geen gaarkeuken. Enig minpuntje als je van een minpuntje mag spreken vonden wij de kamer. Deze was wat klein en douchen in het bad is een minpunt. Alles was wel schoon en ieder dag lagen er volop schone handdoeken.
Gereisd met partner in februari 2015

Prima hotel op toplocatie

Lex, 23-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

De laatste beoordelingen voor dit hotel dateren alweer van enige tijd geleden en zijn niet onverdeeld positief. In de minder positieve opmerkingen herkennen wij ons absoluut niet. Chalet Royal is gewoon een uitstekend hotel op een toplocatie: schuin tegenover de telecabine naar een prachtig skigebied. Gasten krijgen een sleutel voor een skilocker onderaan de piste. Dus nooit meer sjouwen met je ski's! De kamers zijn keurig. Het personeel is erg voorkomend. De meeste medewerkers spreken frans en duits. Ook in het engels kun je je verstaanbaar maken. Een enkeling doet zelfs z'n best een paar woorden nederlands te spreken. Het ontbijt is uitgebreid, de vier gangen diners zijn zonder meer goed. Dinsdagavond is raclet avond en op vrijdag is er een uitgebreid diner buffet. De kamers aan de noordzijde bieden een spectaculair uitzicht op het Rhônedal. Ook vanuit de eetzaal is het uitzicht prachtig. Er is een gezellige lounge met open haard. Gratis wifi rond receptie bar en in eetzaal.
Gereisd met vrienden in maart 2013

Prima ligging t.o.v. liften

Liesbeth, 17-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor ons wat het de 4e of vijfde keer dat we hier waren. Helaas deze keer weinig kamers verhuurd zodat er nauwelijks beweging was in het hotel. Berperkte bezetting receptie. Ontbijt moet in Magrappe (ander hotel) worden gebruikt. 's Avonds geen mogelijkheden voor drankje in de bar of lounge. Alles donker en nauwelijks iemand te zien. Is ons deze keer dus erg tegengevallen. Klacht hierover leverde een gratis kaasfondue op. Aardig, maar maakt niet goed dat wij niet op de hoogte waren gesteld van de zeer beperkte service gedurende deze periode. Jammer!
Gereisd met vrienden in april 2011

hotel prima, super ligging tov pistes

karinkieft, 5-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Kamers zijn ruim, met 2 kleine kinderen wordt een bedbank uitgeklapt. Wij hadden een familie kamer op een hoek, extra licht door extra raam. Eten is lekker, 4 gangen (veel), je kan evt ook hetzelfde menu in hotel magrape nemen (hotel aan de overkant), aanvragen bij de receptie (zelfde eigenaar). Ligging is super, een straat oversteken en je bent bij de gondel, je krijgt zelfs nog een kluisje om je ski spullen daar te bewaren (onderaan de piste) was niet nodig geweest maar wel handig. Het dorpje heeft helemaal niets, dat is ons tegengevallen, er is eigenlijk geen dorp, geen winkels, geen dorpskern. Weinig wandelmogelijkheden. Ski gebied zeer groot, liften verouderd en veel sleepjes liften. Geweldige skischool Neige adventure, iedereen spreekt nederlands, kleine groepen!
Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Mooi hotel, ruime kamers, housekeeping was super!

eline, 31-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ongastvrij personeel. Ontbijt was erg karig en alle dagen hetzelfde. Personeel was alleen maar bezig met tafels af ruimen, zag niet wat de gasten nodig waren. Personeel kon eigenlijk alleen maar Frans spreken.
Gereisd met partner in augustus 2010

goed hotel

f.fidom, 15-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie kamer hadden we ,ruim,elkedag schone handdoeken.

Mooi uitzicht op het Rhonedal.

Vriendelijk personeel.

Goed ontbijt

4 gangendiner wel laat eten 19:00 pas,wel goed eten maar je moet er van houden!

Bedden enigzins aan vervanging toe,zakten wat door.

Kortom we hebben het er naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in juli 2010

Rustig gelegemnn hotel

Willem Z., 21-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alleen voor je rust en overnachtingen is dit prima.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

Prima Uitvalsbasis

Lenie, 4-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Nagenoeg direct aan de piste en bij de gondel. Super. Gratis skilocker op de piste.

Hotel heeft mooie kamers. Verzorging: ontbijtbuffet redelijk. Diner: matig, weliswaar 4-gangen maar niet echt kwaliteit. Sauna prima maar € 14,- entree per keer duur (temeer daar het stoombad vaak kaport is). Personeel nogal onpersoonlijk maar niet onvriendelijk.

Wie met deze zaken genoegen neemt heeft echter een prima ski-lokatie.

Gereisd met partner in januari 2010

super voor wintersport

brenda, 27-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

mooi hotel, kamer met bergzicht is ook niks mis mee. vriendelijk personeel. we hadden alleen ontbijt erbij geboekt en dit was goed verzorgd.

locker voor de ski's was direct onderaan de piste en vanuit het hotel hoefde je alleen de straat over te steken naar de gondel. naar het "centrum" slechts een paar minuten lopen.

Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Chalet Royal Veysonnaz in Veysonnaz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Chalet Royal Veysonnaz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Chalet Royal Veysonnaz scoort een 7 uit 10 op basis van 21 reviews.