Chalet Les Fontannets ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chalet Les Fontannets bij:

2 reviews over Chalet Les Fontannets in het Nederlands

Lena, 26-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes3

Via Vrij-uit hebben wij (groep v. 8 pers.) een chalet met busreis geboekt. Niet ideaal, o.a. vanwege de steile weg om bij het chalet/de skibushalte te komen. De skibusdienst was net opgeheven, door VIP werd er op een afgesproken tijdstip toch een skibus voor ons geregeld. Met de auto naar deze chalets lijkt een betere keus, wel sneeuwkettingen om of niet bang zijn voor een beetje glijden! Inr.: eenvoudig maar praktisch. Middenverdieping (woonkamer/keuken): een balkon zo groot als de breedte van het chalet, met terrasje en tuinmeubelen. Beneden 3 slk. met openslaande deuren en terras. Boven 2 slk. in hout uitgevoerd. Standaard sanitair maar netjes en schoon. Heerlijke vloerverwarming, hadden wel moeite met de juiste temperatuurinstelling, dit werd zeer snel door aardige concierge verholpen. Een werkelijk schitterend uitzicht op de bergen en Rhone-vallei! Supermarkt op 15-20 min. lopen.
    Gereisd anders in maart 2006

Wim van den Berg, 13-3-2006
    • Ligging t.o.v. pistes2

Schitterend chalet met mooi uitzicht over sion en nendaz, skibushalte op 800 meter, via een zeer steile weg. Bij gladheid is deze weg bijna niet te nemen! Wel werd voor ons geregeld dat de skibus ons op vaste tijdstippen ophaalde. Voor skieërs die niet veel eisen stellen aan de omvang van het skigebied is het eigen skigebied van Veysonnaz erg leuk, wel veel sleepliften. De ontsluiting met 4-vallees is zeker niet optimaal, de verbindingsliften sluiten heel snel als de weersomstandigheden wat minder worden.
      Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Les Fontannets in Veysonnaz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Les Fontannets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Les Fontannets scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.