7,9

17 reviews over Camping Gemmi 'Agarn' in het Nederlands

Is het niet

Tonja, 31-7-2016

Kleine camping. Plaatsen lang maar smal.

Voor kinderen boven de kleuterleeftijd is er niets te doen. Ping pong tafel staat opgeborgen en er is een speeltoestelletje voor peuters.

Sanitair is schoon maar het zijn allemaal aparte hokjes en is een bij elkaar geraapt geheel. De ene wastafel werkt met voetknop de andere met drukknop.

Betalen idd de avond ervoren (op zich geen probleem), want 's ochtend is het te druk met brood??

Bi de ingang / receptie is een kleine open bar / bistro waar vaste gasten een de mensen uit het dorp 's avonds zitten. Dit is nogal rumoerig. Eigenaar zou beter kiezen tussen barretje en camping.

Al met al te duur voor wat het is en het komt allemaal een beetje hobbyistisch over.

Gereisd familie in juli 2016

Camping Gemmi **** Klein maar fijn

Jan Brouwer, 9-9-2014

Na vijf jaar voor de tweede keer op Camping Gemmi en een nog betere ervaring dan de eerste keer. Na een dag rijden wacht een vriendelijke en behulpzame ontvangst, kun je zelf je plek uitzoeken, eerst installeren en pas de volgende dag aanmelden. Camping met zowel open als schaduwplekken en een goed onderhouden gazon. Dat geldt trouwens ook voor het sanitair, altijd schoon, altijd wc papier, zeep en niet wachten tot er een douche vrijkomt. Goede wifi verbinding tegen een redelijke prijs. Broodjesservice, een keer vergeten te bestellen en eigenaar bakt alsnog de broodjes! Servicegericht dus. Goede uitvalsbasis voor veel mooie wandelingen in een prachtige omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2014

Prettige kleine camping

Hengelaar, , 22-11-2013

Het verblijf op deze camping was voor ons een prettige ervaring. Klein en fijn, rustig en goed. Prettige eigenaar/beheerder. We arriveerden tijdens middagrust maar werden toch direct geholpen. Zelf een plekje uitzoeken en daarna installeren. Het terrein ligt wat achteraf maar is goed te vinden. Het is er rustig, netjes en het sanitair (ruim voldoende) is brandschoon. De plaatsafbakeningen zijn wat moeilijk te zien (doppen in het grasveld). Voor de rest is het voorbeeldig verzorgd. Personeel uiterst vriendelijk en correct. Restaurant viel ons wat tegen maar de bar/terras was gezellig. De receptie annex winkeltje summier. In het dorp minstens twee grote supermarkten gevonden. Prettig ook een bus/treinstation op loopafstand. Prima start voor veel uitstapjes. Alles bijeen een fijne, goede en prettige camping.
Gereisd met partner in juni 2013

Mooie plaats.

gerda, 8-10-2013

Mooie camping, schoon sanitair.

Jammer dat toen ik ' s morgens ging afrekenen, mij werd verteld dat je dat altijd de avond ervoor moest doen, ik had de regelementen moeten lezen werd mij verteld,nu ik was hier niet van de op de hoogte gebracht en ik vond dit nogal onvriendelijk overkomen., zeker op de manier waarop dit mij gezegd werd.

Dat vond ik wel een minpunt.

Gereisd met partner in september 2013

Geweldige camping voor natuurgenieters

Fam Vos, 12-9-2012

Prettige **** camping welke met zorg wordt onderhouden. Wordt door de beheerders vriendelijk gerund en is voorzien van veel extra's. bv plaatsen met riool afvoer, CAI, WIFI, ruime douches, onbeperkt HEET water, Ideale lokatie voor wandelaars,zowel in de directe omgeving als goede uitvalsbasis voor verder gelegen locaties bv Zermat, Aletch gletscher of Saas Fee. Camping heeft beperkte speelgelegenheden voor gezinnen met jonge kinderen. zie ook www.campinggemmi.ch

fantastische plek

Rinus Dieleman, 6-9-2012

Fijne persoonlijke behandeling door de campingeigenaar,je bent hier geen nummer.

Broodjesservice

Eigenaren proberen het iedereen naar de zin te maken,mooie plaatsen en alles is keurig netjes.

Centraal gelegen om bijv. Zermatt,Saas Fee Leukerbad en zelfs het Binntal en de Aletschgletsjer te bezoeken.Mooi uitzicht vanaf de standplaats.

Ook belangrijk voor ons : geen muntjesdouche en echt warm water om af te wassen.

niet overeenkomstig de webside

Eric Reyniers, 8-8-2012

Mooie camping met een prima ligging en vriendelijke eigenaren die echter niet altijd even consequent zijn. We kregen een plaats van 80m2 (volgens de webside). In realiteit echter slechts 60 m2. Onze auto kon niet op de plek staan. We moesten onze auto elders op de camping plaatsen naast een niet bewoond kampeermiddel. Toen ik mijn auto op een naastgelegen lege plek zette moest ik hem dringend verplaatsen. Onze buur (een Zwitser) mocht zijn auto wel op een naastgelegen plek zetten zonder opmerking van de campingeigenaar. Dat noem ik niet echt gastvrij tegenover buitenlanders.

prachtige rustige camping

fam. bruijsten, 10-6-2012

Pas aangekomen (9-6-2012) maar een en al gastvrijheid.

Camping is behoorlijk opgewaardeerd t.o.v.een aantal jaren geleden. Nieuw deel sanitair. Restaurantje er bij gebouwd. Lekker rustige ligging.

Ideaal startpunt voor wandeltochten en toertochten.

Jonge ondernemers die het een ieder naar de zin willen maken. De ruime plaatsen zijn gebleven. Overal op de camping prima Wifi-ontvangst.

Zeker een plaats waar we nog een keer terugkomen.

Gereisd met partner in juni 2012

heerlijke camping

marjolein, 20-8-2011

Wat een heerlijke camping, ruime plekken, alles heel dicht bij de hand, heerlijke broodjes, bescheiden en behulpzame eigenaren. Ze hebben de camping overgenomen en draaien nu hun eerste seizoen. Je kunt goed merken dat het ook kampeerders zijn, aan de lage prijs vd wasmachines:1,70 euro!, het handige campingwinkeltje, een grote wascaroussel volop in de zon, je was droogde waar je bij stond...... Enig minpuntje is het sanitair, het was wel heel schoon en werd echt goed schoongemaakt, maar was erg gedateerd qua inrichting en tegels etc. Verder ook weinig sanitair, 3 damesdouches en 3 dameswc's zijn niet veel op een camping van 60 plaatsen.... We hopen dan ook dat er in de toekomst geinvesteerd gaat worden in het sanitair. Voor de rest echt een aanrader, centraal gelegen in Wallis en ook een rustig gelegen camping. we komen echt terug!!
        Gereisd met vrienden in juli 2011

Camping is een aanrader

Hendricksen, 27-7-2011

Zeer vriendelijk, en behulpzame beheerders.

Internet Wifi werkt uitstekend en is goedkoop.

Kampeerplaatsen zijn ruim en voorzieningen zijn ruim voorradig.

Je kunt in het restaurant geod en goedkoop eten.

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gemmi 'Agarn' in Susten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gemmi 'Agarn' zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Gemmi 'Agarn' scoort een 7.93 uit 10 op basis van 21 reviews.