Beoordelingen Hotel Eden**

Eden**
31 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Eden**
Saas-Grund, 3910, Saas Grund

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden** in Saas Grund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Eden scoort een 7,4 uit 10, op basis van 31 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden** in Saas Grund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Eden** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 6 vakantiefoto's van Hotel Eden** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Zwitserland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Wallis. Vergelijk Hotel Eden** met andere accommodaties in Saas Grund.
Even geduld a.u.b.

7,3
7,5
6,9
6,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Jan. 2014
"Elk jaar weer hoor"vertalen
Gerard
8,0

24-01-2014 Een perfecte locatie voor een wintersport. Eten was lekker en altijd meer dan voldoende. Prima kamer. Een aanrader. Personeel bijzonder vriendelijk

Feb. 2013
"Geweldig hotel!"vertalen
Yorick
8,0

19-02-2013 Een geweldig hotel!
Ligt niet ver van de ski piste af en heeft alles op loopafstand.
Het personeel is zeer klantvriendelijk en staat voor vrijwel elk probleem klaar.
Het hotel heeft een hele warme sfeer en er valt amper te klagen over de kamers.
Elke dag wordt je bed voor je opgemaakt en liggen er altijd schone handdoeken in de badkamer.
Elke ochtend staat er een "all you can eat" ontbijt voor je klaar en elke avond wordt er een vier gangen maaltijd voor je klaar gemaakt.
In de kelder van het hotel kun je de skischoenen ophangen aan een speciale verwarming waardoor je 's ochtends de schoenen met gemak aan kan trekken.
Dit hotel is zeker het geld waard!!

alleenreizend, Jan. 2013
"Goed echt Goed"vertalen
4478mjl
9,0

13-01-2013 Zeer vriendenlijke mensen in hotel Eden .. Het eten was goed en genoeg .. Gewoon doen en niet duur....

met partner, 2012
"Dit Hotel nooit meer !!!"vertalen
rob en astrid
2,0

17-07-2012 In juli 2012 hebben wij 4 dagen in dit Hotel vertoefd. Zoals aangegeven dit Hotel nooit meer hele kleine kamer wat niet volgens de afspraak was hetgeen werd bevestigd door de leiding echter geen alternatief geboden.
Het eten was zeer slecht vooral het diner, ontbijt was zeer sober en moesten vragen om brood werd niet aangevuld, moesten vragen om de gastenkaart en was heel veel moeite schijnbaar kregen deze pas na 2 dagen, leiding was zeer onvriendelijk en soms schofterig, handdoeken in de badkamer waren zeer oud en keek hier doorheen.
Dit Hotel was Zwitserland onwaardig aangezien wij elk jaar naar zwitserland reizen en hadden dit nog nooit meegemaakt.
Als dit Hotel zo blijft omspringen met zijn gasten is het einde in zicht.

met partner, Juli 2012
"Prima hotel"vertalen
GH de Wit
9,0

28-07-2012 Hotel Eden in Saas Grund is een fijn en goed hotel. Wij hebben hier een fantastischa vakantie gehad. Mooie kamers en vriendelijke bediening. Ontbijt is sober maar goed en het diner is heerlijk. Het hotel ligt redelijk centraal in het dorpje. De prijs/kwaliteit verhouding vinden wij heel goed. Wat ons betreft een aanrader.

met een groep, Mei 2012
"Heel fijn hotel"vertalen
anjalardenoye
9,0

27-05-2012 Wij zijn hier 8 dagen geweest en hebben van hier uit excursies gemaakt.
Eten is prima en kamers zijn ruim en schoon met een gedeeld balkon.
Vanuit het hotel zijn verschillende mooie wandelroutes te lopen.
De weersverwachting op Zoover was ontzettend slecht maar dat is gelukkig heel erg mee gevallen. Gelukkig zit men er ook wel eens flink naast.
We kunnen dit hotel echt van harte aanbevelen. Personeel werkt hard en is zeer vriendelijk.

met partner, Aug. 2011
"Prima hotel, veel zonuren, goede ligging."vertalen
Monique
8,0

17-08-2011 Goed hotel met mooie ruime kamers, dit was onze 2e keer en net als de 1e keer prima bevallen. Vriendelijke eigenaar en loopt alle avonden bij al zijn gasten langs de tafel om te vragen of alles goed is en smakelijk eten te wensen, vriendelijk personeel wat hard loopt om te bedienen zodat je binnen het uur alweer uitgegeten bent met 4 gangen, voor ons mag dat best langzamer we hebben tenslotte vakantie. Ontbijt prima, diner simpel maar goed. Ligging hotel vlakbij een bushalte en 10 min. lopen naar de lift, veel wandelroutes ook vanuit hotel te beginnen. Saas Grund is een leuk klein dorpje en Saas Fee kun je in 30 min. wandelen over het ezelspad. Bij veel wandelen in de bergen is een wandelpas aan te bevelen omdat dat veel voordeliger is.

met een groep, Mrt. 2011
"Niet doen, zeer onvriendelijk hotel!"vertalen
van Vliet
3,0
3,0
5,0
6,0
4,0

21-03-2011 Hotel Eden, de eigenaar is een kwal van een vent! De enige die klantvriendelijk was in het hotel, was geen zwitser!
Na het verliezen van een kamer sleutel moest er chf 100 betaald worden! daar kan je 10 sleutels van laten maken zeg maar! Niks was volgens de eigenaar een probleem maar als we iets wilden dan was ie er gewoon niet!
Saas Grund voor beginnende skieers leuk en aan te lopen, Saas Fee een mooi gebeid, ongeveer 15 min met de bus! De zwitsers zijn onaardig, niet klantvriendelijk ogf service gericht en heel arrogant! 1 dag heel Saas Fee dicht terwijl het smiddags mooi weer is, maar dan is het personeel al naar huis! En dat voor een skipas van CHF 338! dan mag je toch wel een beetje service verwachten!

Niet voor herhaling vatbaar! En zeker niet in dit hotel!

met vrienden, Aug. 2008
"Prima hotel"vertalen
A.Schimmel
9,0

27-08-2008 In hotel Eden hebben we een heerlijke vakantie gehad. Elke dag een lekker 4 gangen diner. Vriendelijke bediening. De kamers waren ruim en schoon.
De omgeving nodigt uit voor het maken van mooie wandelingen. Bergschoenen wel gewenst.

met een groep, Juli 2008
"Is zeker aan te raden"vertalen
Marjan & Leo
8,0

04-08-2008 We hebben hier genoten van on ze vakantie. Vriendelijkheud en behulpzaamheid van het personeel is goed te noemen. Kamers waren ruim genoeg.
Geen overlast van verkeer gehad, hoewel wij ook kamer aan voorzijde hadden.
Het eten was perfect verzorgd, elke dag wat anders.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?