Hotel Marmotte ***

• Ligging t.o.v. pistes8,7

7 reviews over Hotel Marmotte in het Nederlands

leuk gemoedelijk hotel

Jos, 8-8-2008

Hotel bezocht in de zomer van 2008. Ziet er allemaal eenvoudig, doch verzorgd uit. Het eten was super en de hoteleigenaar heeft ook tijd voor een praatje of vragen te beantwoorden. Kortom een aanrader.
Gereisd familie in augustus 2008

dfdfhdb sdsdd, 8-12-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

het is een mooi oud gebouw,ik vond het duur maar het eten was super!!
Gereisd familie in december 2007

Nardi , 28-10-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ook wij zijn erg enthousiast over Hotel marmotte. Helaas is de eigenaar met zijn vrouw (Karl en Eva Dreier) per 1 mei 2007 gestopt. Het hotel is in andere handen overgegaan. Dus de omschrijving dat er een nederlands sprekende kok is, is een oude toelichting. Gelukkig zijn we vorig seizoen nog een paar dagen geweest om van hun gastvrijheid te kunnen genieten. Hun zoon werkte ook mee in het bedrijf en ook hij is weg uit Hotel Marmotte. Hoe het bij de nieuwe eigenaar zal zijn kan nog niemand zeggen. Wat rest is een hele mooie herinnering.
Gereisd met partner in oktober 2007

Rob, 19-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gezellig hotel met zeer goed en veel eten, zowel het ontbijt als diner. Wij hadden een kamer met balkon en een prachtig uitzicht op de bergen.

De Nederlands sprekende eigenaar heeft een skiberging direct naast de piste, op loopafstand van het hotel.

Door de hoge ligging is Saas Fee een sneeuwzekere bestemming met prachtige afdalingen voor zowel beginnende als ervaren skiërs.

Gereisd anders in maart 2007

Ciska, 14-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel gezellig, gemoedelijk hotel. Prijs/kwaliteit is perfekt. Het eten is zeer goed. De douche en de bedden zijn ook goed. Inrichting is wat oubollig, maar de sfeer is heel gezellig. Wel alles op eten, anders krijg je met de stok :>)) Erg gelachen hierom......De eigenaar spreekt nederlands, dat is wel zo makkelijk. Het ontbijt was ook erg goed. Kortom een aanrader!!!!!!
Gereisd anders in januari 2006

Anjo Hanse, 11-10-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hoi,

Mijn vriend en ik zijn afgelopen zomer in Saas Fee, Hotel Marmotte geweest, wij hadden een mooie kamer met balkon, het eten vonden wij goed maar wel erg veel,elke avond een 5-gangendiner, de kok heeft nl. in het verleden eten gekookt op een schip, elke avond een 5-gangendiner! Oh ja en wat erg belangrijk is om te weten je MOET allemaal om 18.30 uur aan tafel zitten anders krijg je met de knuppel en 's avonds om een uur of tien is de bar beneden dicht. Verder is Saas Fee erg gezellig, en is er veel te zien en te doen. De wandelingen naar de diverse hutten zijn geweldig, met name de wandeling over de gletsjer naar de Britania Hutte (3010 m.)en de Erlebnis-route, erg spectaculair, met o.a. hangbruggen, ijzeren trappen in de rotswand, en steile afgronden. Wij hebben dus erg genoten van Saas Fee!

Groetjes Anjo

Gereisd anders in oktober 2005

clout, 9-10-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

erg leuk en gemoedelijk hotel
Gereisd anders in oktober 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marmotte bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marmotte in Saas Fee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marmotte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marmotte scoort een 8.29 uit 10 op basis van 7 reviews.