6,7

9 reviews over Appartement Atlantic in het Nederlands

Waardeloos

pascal, 2-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes4

Ik zou hier nooit meer heengaan pffff, wat slecht.... de kamers waren ruim maar oud en slecht schoongemaakt, we hebben eerst zelf goed schoongemaakt. Uiteindelijk betaal je dus schoonmaakkosten voor niks.

In tegendeel tot anderen vonden wij het personeel erg ruw en onvriendelijk.

Het leek erop dat ze geen zin hadden om gasten te hebben.

De gangen van het appartementencomplex rook erg naar frituurvet.

Maar uiteindelijk klopt het allemaal wel met de prijs we betaalden erg weinig was iig mijn goedkoopste vakantie ooit!

Gereisd familie in augustus 2008

fantastische plek

klaassen, 31-7-2009

Wij gaan laatste 10 jaar zomers 3 weken naar Atlantic.

Een heerlijk ruime accomodatie.

Totale vrijheid, en hele vriendelijke mensen.

Wij ervaren, als er iets is wordt het opgelost.

En SCHOON!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2008

Niet meer daar...

R. Jonker, 1-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het appartement viel ons gezien de prijs tegen, hoge schoonmaakkosten (80 CHF) terwijl er slecht of niet schoongemaakt wordt.

De meubels zijn versleten en zeer gedateerd, het was ook niet erg schoon, schimmels op ramen in de keuken en in de badkuip. Een oude versleten stoel is op balkon gezet en men vind het wel best zo. (zie foto). Wij kregen het gevoel dat er niets meer wordt onderhouden. Sinds het stadbusje in Saas Fee gratis is, is het vervoer van het appartement zelf, van en naar de te ver gelegen piste's niet meer in gebruik. Gevolg is dat wij moesten gaan lopen omdat de stadsbus gewoonweg overvol zat, met kleine kinderen is het haast niet doen. Conclusie: vergane glorie...

Gereisd familie in februari 2009

prima prijs kwaliteit verhouding.

mike, 25-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

half februari met 5 personen naar saas fee gewees vor de 2 de keer. leuk app.aardige mensen je ziet ze niet veel goede service met transfer van en naar de busstop. hadden en 2 kamer app was ruim genoeg aangezien je er toch niet veel bent. tip voor 45 fr pp heb je hele week beschikking over sauna en bubbelbad e.d. wat saas fee betreft prachtige omgeving en mooie pistes erg gezellig leuk detail dat het auto vrij is!! wel aardig aan de prijs de supermarkten en rest. maar was een echte top vakantie dikke vete 8 voor mij!!!
Gereisd met partner in februari 2009

R.P.W. Cnossen, 17-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

opgehaald door de eigenaar van het complex en vriendelijk weer weggebracht op de dag van vertrek. De kamer was voor drie personen wel wat aan de krappe kant en het tweepersoons uitklapbed had zijn beste tijd gehad. De douche was prima en de keuken beschikte over het hoognodige, wel een oven wat voor ons erg prettig was. T.o.v de pistes stopt het electrische busje pal voor de deur, de skibenodigdheden stonden in de locker bij de piste dus geen gesleep met zware spullen. Na een ritje van 5 minuten ter plaatse en de pistes waren prima. De apres-ski was top.

Evenals het saunagedeelte incl. bubbelbad in het appartement.

Gereisd anders in maart 2008

R. van den Born, 14-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes4

Het 2-kamerappartement was erg ruim, maar de inrichting was erg kaal, gedateerd en versleten. In de gangen van het complex hangt een enorme frituurlucht. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De afstand tot de pistes en het dorp is vrij groot, maar door de electrische busjes wel te doen. Ze gaan 's ochtends en 's midddags om het half uur. Jammer is dat ze 's middags wel al om 16.30 voor het laatst terug gaan. Lopen duurt ongever 15 minuten. Er is een gratis depot onderaan de piste voor ski's en skischoenen, zodat je daar niet mee hoeft te sjouwen.
Gereisd met partner in maart 2008

M. Kamp, 12-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Niet modern onderkomen, maar hulpvaardige mensen. Door aanwezigheid van dorpsbusje is afstand tot pistes geen probleem. Ski-berging onderaan piste is ideaal. Suggestie: eenvoudige stoelen op balkon.
Gereisd met partner in maart 2008

l. bosmans, 29-1-2008

vriendelijke mensen,prachtig uitzicht, dichbij het centrum wel vermoeiende weg er naartoe (steil), goede prijs-kwaliteit verhouding. Heerlijke vakantie gehad. Volgend jaar weer.
Gereisd anders in juli 2007

a vollenbroek, 24-8-2007

Schitterend uitzicht. Rustige ligging. Gastekarte moest je een aantal keren om vragen.
Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atlantic in Saas Fee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atlantic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Atlantic scoort een 6.67 uit 10 op basis van 9 reviews.