Hotel Kristall-Saphir ***

• Ligging t.o.v. pistes7,8

50 reviews over Hotel Kristall-Saphir in het Nederlands

Super!!!

Belgisch koppel met kleinzoon,dochter en schoonzoo, 26-8-2017

Mooi verzorgd hotel , mooie kamers, lekker eten met veel variatie! Wij hadden all in geboekt en alles was super! Heel vriendelijk personeel en zeer goede ligging. Bus stopt voor de deur en van hieruit kan je alle liften gratis nemen ! Heel veel dank aan het management en personeel. Wij hebben een geweldige vakantie achter de rug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Rosine Breuer, Gastgeberin, Geschäftsführerin, 28-8-2017

Lieber Feriengast, ein herzliches Dankeschön für Ihren Aufenthalt sowie für Ihre sympathische Bewertungsabgabe. Sie ist für uns sehr wertvoll.

Es freut uns, dass es Ihnen gut gefallen hat.

Beste Grüsse aus dem idyllischen Saas-Almagell

Een vakantie zonder risico = 100% genieten!

Jacobus en Philippine, 6-7-2017

Voor het 9e jaar Wallis in Hotel Kristall-Saphir *** Superior.

Door een noodlottig ongeval van haar moeder, 2 jaar geleden, nam de dochter Rosine de plaats naast haar vader in. Onverwacht stond ze voor de taak om voort te zetten wat al zo goed was.Het is bewonderingswaardig hoe zij samen met een vrijwel nieuw team hier in slaagt.De ontvangst aan de receptie de entree van je kamer geeft je direct het gevoel van:hier ben ik aan het goede adres!Het ontbijt is overvloedig.Het avondeten,geregiseerd door een nieuwe enthousiaste Portugese kok is prima.

Goede porties en te weinig ,je kunt gewoon bijvragen.Misschien zou bij de samenstelling van het menu wat meer afstemming tussen lichte en wat zwaardere spijzen moeten plaatsvinden.Ga voor tenminste half pension maar beter nog de all-informule,want de drankjes zijn duur.

Attente,vriendelijke en hulpvaardige bediening,alsmede de Bürgerpas waarmee je gratis de bus en bergbahnen in dit mooie Wallis kunt benutten zorgen voor een geslaagde vakantie.

Gereisd met partner in juli 2017
Rosine Breuer, Geschäftsführerin, 14-7-2017

Liebe Familie,

wir danken Ihnen ganz herzlich für Ihren Aufenthalt sowie

für Ihre Bewertungsabgabe. Es freut uns sehr, dass Sie sich die Zeit genommen haben, einen ausführlichen Bericht über unser Hotel auszuarbeiten.

Ihre Bewertung ist für uns sehr wertvoll.

Im weiteren ein grosses Dankeschön für Ihre Treue.

So hoffen wir, in Zukunft wiederum Ihre Gastgeber sein zu dürfen.

Herzliche Grüsse aus dem idyllischen Saas-Almagell

Piekfijn hotel in een rustige omgeving.

Dirk, 24-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Lekker eten (gastronomisch!), leuke en super nette kamers. Personeel en gastvrouw uitermate behulpzaam en vriendelijk. In de onmiddellijke omgeving een ruime keuze aan wandelpaden. Met de gratis bus- en liftpas ben je zo in Saas-Grund en Saas-Fee. Het lunchpakket is basic. Dit wordt ruimschoots goedgemaakt door het rijkelijk gevuld ontbijtbuffet (ongeacht de bezetting een overvloedige keuze). Houd je van een glaasje bier en wijn dan neem je best de all-in formule. Zoals in ieder vakantie-oord (niet enkel Zwitserland!) kan de drank een flinke hap uit je budget nemen. Ik zou zo teruggaan.
Gereisd alleenreizend in juni 2017
Rosine Breuer, Geschäftsführerin, 14-7-2017

Lieber Herr, ein grosses Dankeschön für Ihren Aufenthalt sowie für Ihre wertvolle Bewertungsabgabe.

Wir freuen uns über Ihre Zufriedenheit.

Für die Zukunft sind wir ständig bemüht, unsere Leistung zu verbessern.

So hoffen wir auf ein freudiges Wiedersehen.

Bestimmt gibt es in unserer Erlebniswelt noch einiges für Sie zu entdecken.

Alles Gute und beste Grüsse

Martin en Christiane, 13-9-2016

Alles was goed. Mooie kamers met prachtig uitzicht op de bergen vanop het balkon. Het eten was afwisselend en zeer lekker. Vriendelijk personeel. Gemakkelijke gratis busverbindingen naar de omliggende dorpen en de vele gratis bergliften. De all in formule is zeker aan te raden (ook lunchpakket).

Een gezellig, gemoedelijk, familiaal hotel waar de eigenaar en het personeel steeds klaar staan om hun gasten te verwennen.

Zeker aan te raden !

Gereisd met partner in augustus 2016
Rosine Breuer, Gastgeberin, Geschäftsführerin, 14-9-2016

Liebe Gäste, ein herzliches Dankeschön für Ihren Aufenthalt sowie für Ihre sympathische Bewertungsabgabe. Sie ist für uns sehr wertvoll.

Es freut uns, dass es Ihnen gut gefallen hat und dass für Sie alles sehr zufriedenstellend war.

Beste Grüsse aus dem idyllischen Saas-Almagell

Om nooit meer te vergeten Zalig

Willy D.V., 9-9-2016

Super hotel

Wij hebben geen opmerkingen. Alles goed te bereiken met de bus.

Vlotte verbindingen.

All-in formule een aanrader.

Supertof personeel, zeer proper en verzorgd.

Superlekker eten

Gereisd met partner in september 2016
Rosine Breuer, Gastgeberin, Geschäftsführerin, 14-9-2016

Ein herzliches Dankeschön für Ihre tolle Bewertung sowie für Ihren Aufenthalt.

Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns sowie in unserem Saastal / Saas-Almagell / Saas-Fee so gut gefallen hat.

So hoffen wir, Sie ein andermal wiederum mit viel Charme und Sonne begrüssen zu dürfen.

Rustgevend Fantastisch Persoonlijke service

Fam DE PAEPE, 4-9-2016

Hotel Kristall-Saphir is reeds vele jaren een uitstekende referentie in het Saas-dal en staat borg voor hoge kwaliteit. Saas Almagell is een klei dorpje zonder doorgaand verkeer.
Gereisd met partner in augustus 2016
Rosine Breuer, Gastgeberin, Geschäftsführerin, 14-9-2016

Es freut uns, dass es Ihnen gut gefallen hat, und dass Sie von unserem Tal begeistert sind.

Beste Grüsse aus dem idyllischen Saas-Almagell

Hier ben je graag, kom je terug,voel je je thuis!

Kees en Jenny, 26-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

IK heb even gedacht,geef geen beoordeling meer want ik was zo verontwaardigd over de 1 van ginodejaeger,zijn taalgebruik en ongenuanceerde argumenten.

Ik schaar me echter achter de meningen van 65 andere gasten met mijn ervaringen:

Het hotel ligt net buiten het centrum,rustig en door bergen omgeven.

De entree,eetzaal en bar nog in Wallisser stijl.

Vanaf de aankomst tot aan het vertrek gaat de aandacht uit naar de gast.

Op-en of aanmerkingen worden serieus genomen en adequaat opgelost.

Kamers;er zijn 3 categorieën allen gerenoveerd en smaakvol ingericht met een ruime brandschone badkamer,handdoeken wissel elke 2 dagen.

Ontbijt: overvloedig,het ontbreekt je aan niets of je moet een muggenzifter zijn

Avondeten: 4/5/gangen keuzemenu smaakvol,gevarieerd en fantasierijk geserveerd.

Bijzondere wensen worden door het zeer opmerkzaam bedienend personeel vervult.

B.V.dieetwensen,bevalt een gang je niet of is het je smaak niet dan wordt een alternatief aangeboden .

Kristall Saphir = SUPERIOR

Gereisd met partner in juli 2016
Rosine Breuer, Gastgeberin, Geschäftsführerin, 10-8-2016

Ein herzliches Dankeschön für Ihre ausführliche Bewertungsabgabe sowie für Ihren Aufenthalt bei uns. Es freut uns, dass es Ihnen so gut gefallen hat.

So hoffe ich auf ein Wiedersehen im 2017.

Beste Grüsse aus Saas-Almagell

Geweldig hotel op een prachtige locatie

Romy, 13-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Uitzonderlijk klantgericht hotel waar wij ons ontzettend welkom voelden. Het hotel is landelijk gedecoreerd en geheel in stijl met de bijzonder mooie omgeving. De kamers zijn comfortabel en sfeervol ingericht en erg schoon. De dagelijks gevarieerde keuken is van hoge kwaliteit, iets om steeds weer naar uit te kijken. Als je overweegt om dit betoverende stukje van Zwitserland te ontdekken is dit hotel een absolute aanrader! Tenslotte: Uiteraard is iedereen vrij om een eigen mening te hebben maar ik heb me enorm geërgerd aan de negatieve recensie. Ik begrijp werkelijk niet hoe iemand zo negatief en onredelijk kan zijn over deze accommodatie. Smaken verschillen natuurlijk maar blijf wel bij de feiten. Doe iedereen een plezier en blijf lekker weg want op jou zit niemand te wachten!
Gereisd met partner in mei 2016
Rosine Breuer, Gastgeberin, Geschäftsführerin, 14-7-2016

Liebe Frau Romy, ein herzliches Dankeschön für Ihre Bewertungsabgabe. Es freut uns sehr, dass Sie unser Haus und unsere Umgebung schätzen und dass Sie einen angenehmen Urlaub bei uns erleben konnten.

So hoffen wir, Sie auch im nächsten Jahr wiederum bei uns beherbergen und verwöhnen zu dürfen.

Hier kom ik elk jaar graag terug!

Robert Ripmeester, 30-6-2016

Prima Hotel net buiten de dorpskern,dus lekker rustig.

Vanuit het terras prachtig zicht op de Mattmark.

De kamers ,recent gerenoveerd,zijn uitstekend, schoon en ruim.

Het ontbijt en avondeten 4/5 gangen zijn van een goede kwaliteit.

De bediening is goed ,bereidwillig en toch ingetogen.

Je hoort er echt bij, niet alleen omdat je hier al 19 jaar,2 x per jaar kom.

Afgelopen jaar werd ik onwel in de sauna en binnen 5 minuten werd de Notartz gealarmeerd.Ik merkte toen een stukje betrokkenheid van de leiding van het hotel.

Natuurlijk had ik in al die jaren mijn op- en aanmerkingen,maar als ik die dan signaleerde werd er adequaat op gereageerd.

Voor mij is het duidelijk: wil je een super vakantie ga dan naar Saas-Almagell in hotel Kristall-Saphir.

Gereisd alleenreizend in juni 2016
Rosine Breuer, Gastgeberin, Geschäftsführerin, 14-9-2016

Ein grosses Dankeschön für Ihre jahrelange Treue.

Wir freuen uns bereits auf das nächste Wiedersehen.

Beste Grüsse aus dem idyllischen Saas-Almagell

één van de slechtste ervaringen ooit.

Gino, 25-6-2016

Dit hotel is te mijden als de pest, maaltijden waren van het niveau kostschoolvoedsel tijdens de jaren 70. Interieur is jaren 80, bruinberookte kunststof plafondtegels hangen los in de eetzaal/refter. Uitgeleefd gebouw. Aan alles is te merken dat men geen kosten meer wil maken, en enkel interesse heeft in zoveel mogelijk uit de klant te persen, om je wagen recht tegenover het hotel, gewoon langs de straatkant te parkeren vraagt men 5 chfr, per dag.
Gereisd met partner in juni 2016
Rosine Breuer, Geschäftsführerin, 30-6-2016

Wir sind über diese Bewertung sehr enttäuscht. Herr De Jaeger hat diese Punkte vor Ort nicht angesprochen.

Um Missverständnisse zu vermeiden, unsere Stellungsnahme auf holländisch.

Maaltijden:

Keuken heeft goede naam in dorp en bij andere gasten 8.7

Smaken verschillen,dat kan.

Interieur:

Walliser Art , plafond met natuurlijke ,kleurechte kurktegels.

Die Natuurlijk niet los mogen zitten.

Bij aanpassingen in de eetzaal blijft Walliser Art behouden.

Investeringen:

Miljoeneninvestering in vernieuwing renovatie 55 kamers.

Bezig aan de terugverdientijd hiervan.

Parkeren Chf.5.-

Afspraak reisbureau, plaatsen worden van gemeente gehuurd.

Overig:

Service 1 Prijs/kwaliteit 1 Eten 1 Kamer 4 Respectievelijke scores overige gasten: 8.7 8.6 8.9 8.7

Ik mis de onderbouwing hiervan.Een persoonlijk gesprek tijdens uw verblijf zou verhelderd geweest kunnen zijn.

Tenslotte:

Ik sta open voor kritiek,moedig dat aan, mits opbouwend. Ik wens U alle goeds.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kristall-Saphir bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kristall-Saphir in Saas Almagell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kristall-Saphir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kristall-Saphir scoort een 9.07 uit 10 op basis van 96 reviews.