Chalet Mont-Rose ****

Mont-Rose

• Ligging t.o.v. pistes9,0

1 review over Chalet Mont-Rose in het Nederlands

fantastische chalet met magniefiek uitzicht

Lieve Van de Maele, 28-6-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben 2 weken in deze schitterende chalet doorgebracht, die zeer smaakvol is ingericht. De eigenaars hebben er voor gekozen om de chalet een huiselijk karakter te geven en daar zijn ze erg in geslaagd. De chalet ligt helemaal boven het dorp (er staan wel 3 à 400 nieuwbouw chalets) met een machtig uitzicht op de bergen. Er is een barbecue, ping pong tafel, raquelette en fondue stel, sateliet tv (let wel, geen enkele Nederlandstalige zender), inbouwcasette, afwasmachine en nog veel meer. Vanuit de chalet kan je rechtstreeks wandelingen starten (en mogelijk marmotten, everzwijnen, herten met gewei en reeën tegenkomen zoals wij deden). Op een avond verscheen er voor ons livingraam een grazende ree, veel leuker dan TV kijken! In het dorp van la Tzoumaz is een bakker en supermarkt, hier hebben ze alles wat je nodig hebt. Probeer zeker de lokale kazen (bvb Fontal en Isérables) en wijnen (Germidor is zeer lekker). Wat ons ook heel erg is bevallen is de vriendelijkheid van de Zwitsers.
Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Mont-Rose in Mayens de Riddes-La Tzoumaz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Mont-Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Mont-Rose scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.