Beoordelingen Camping Molignon****

Molignon****
40 beoordelingen
Beoordelingen Camping Molignon****
1984, Les Haudères

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molignon**** in Les Haudères, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molignon**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Molignon scoort een 8,6 uit 10, op basis van 40 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molignon**** in Les Haudères, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molignon****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Molignon**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 33 vakantiefoto's van Camping Molignon**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Molignon**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Zwitserland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Wallis. Vergelijk Camping Molignon**** met andere accommodaties in Les Haudères.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

35 beoordelingen over Molignon****

40 beoordelingen
8,5
9,1
8,2
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met oudere kinderen, Aug. 2013
"Prachtige camping; genoten! Komen zeker terug"vertalen
Daphne Pit
9,0

22-8-2013 Prachtige camping met super mooi uitzicht op de bergen en aan bergbeek. Rustig, schoon (zelfs op regendagen schoon sanitair!), ongedwongen sfeer. Mooie grote plekken. Kinderen leggen snel contact, lekker zwembad dat door schuifdak lang gebruikt kan worden. We hebben het wel koud gehad (2 graden!) vooral voor 9.30 en na 19.30 koelt het af. Beek geeft extra kou af, en kan bij hoog water behoorlijk herrie maken doordat dan keien en stenen meekomen en donderend langs stromen. Veel mooie, maar soms voor kids pittige wandelingen te maken, maar heerlijke fondu en raclette of pizza in resto op camping waren heerlijke beloning. Wij waren binnen 1 dag los van ons werk en genieten kan meteen beginnen. Echt genoten!

met partner, Juli 2012
"Rust, ruimte, uitzichten, verzorgd & schoon"vertalen
Hulshof
7,0

30-8-2012 Camping ligt mooi centraal in het dal. Vanuit hier kun je vele kanten op voor mooie wandelingen, en ook Sion ligt op korte afstand. Wij zijn met een tent geweest. Voor tenten zijn er mooie ruime plaatsen. Langs de camping loopt een ruizende bergbeek. Ook is het rustig op de camping en de campingbeheerder is je graag van dienst. Voor de camping kun je al op de bus stappen naar bijv. Arolla, waar ook prachtige wandelingen te maken zijn. Rond 09.00 uur schijnt de zon op de camping tot ongeveer half zeven in de maand juli.

"Schitterend!"vertalen
Sasja Baars
9,0

29-7-2012 Mooie camping, waar je het gevoel krijgt vrij te zijn. Grote plekken met schitterend uitzicht op de bergen rondom. Zwembad is prima voor de kinderen; onze dochters van 11 en 8 jaar hebben elke dag gezwommen; ook 's avonds mochten zij zwemmen, dan was het schuifdak dicht. Elke morgen verse broodjes te koop bij de receptie, waar je zeer vriendelijk geholpen wordt. Sanitair is schoon en de douches zijn goed warm. Dit is 's avonds wel nodig, want het koelt hard af op deze hoogte (1450 meter).

"Wat een rust, heerlijk!"vertalen
John
9,0

23-11-2012 De camping is fantastisch gelegen, aan alle kanten loop je zo de bergen in. Ook vanaf de camping heb je een schitterend uitzicht.
En met een kwartiertje rijden ben je bij een stoeltjeslift of sta je aan de voet van een gletsjer. Op deze camping, bovenin het dal kom je echt tot rust. Wij zaten in een van de houten chalets en dat was ook 's nachts lekker warm. De kinderen (6 tot 14 jaar) hebben zich allemaal fantastisch vermaakt, lekker zwemmen of tafeltennissen met leeftijdgenoten uit Nederland, België en Zwitserland, alles lekker door elkaar. En dan voetballen tot het donker is (wat vrij snel is tussen de hoge bergen). Wij hebben er 3 weken gestaan en gaan nog een keer terug, en dat is voor het eerst. Een aanrader!

met jonge kinderen, Juli 2012
"Prima uitgangspunt voor prachtige wandelingen."vertalen
Arjan
8,0

21-7-2012 Prachtig gelegen camping. De camping is opgedeeld in 2 stukken (links rechts). Het rechter gedeelte biedt meer schaduw maar heeft een minder uitzicht, het rechter gedeelte kijkt prachtig naar onderandere de besneeuwde toppen achter Arolla. Het zwembad is niet groot maar is voor de kinderen wel een idelale plek zowel bij goed- als slecht (overdekt) weer. De nachten kunnen inderdaad koud zijn. Supermarkt (Coop) op ca. 3 minuten. Leuke dorpsjes Les Hauderes (bakker, slager e.d.) en Evolene liggen beiden op (korte) loopafstand.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Fantastisch"vertalen
L.C.
8,0

1-8-2012 Heerlijke camping, rust, grote plaatsen, sanitair prima (ook toen camping vol was). Vriendelijke camping-eigenaar bijgestaan door het gezin. Onze dochter van bijna 12 had veel vriendinnetjes. Veel Nederlanders maar mooie mix met Zwitsers, Fransen en wat Belgen. Prima uitvalsbasis voor bergwandelingen, leuke dorpjes dichtbij. 1 klein minpuntje, waar eigenaar zich van bewust is: auto's geparkeerd bij tent/caravan. Een grote parkeerplaats voor alle auto's zou het geheel perfect maken. Wellicht in de toekomst? Wij komen zeker nog eens terug.

met partner, Aug. 2011
"Prima camping"vertalen
henk
8,0

6-9-2011 we komen zeker weer terug,zeker voor kinderen ook genoeg te doen,zonder dat het een megacamping is

met partner, Aug. 2011
"Mooie camping"vertalen
Marije
8,0

1-1-2012 Mooie camping op een super locatie. Grote plekken. We stonden langs het riviertje, op zich heel leuk, maar het geeft wel net iets te veel lawaai als je wilt slapen. Broodjes worden keurig geregeld door de eigenaar. Sanitair is schoon. Heerlijk wakker worden in de bergen! 1x per week is er raclette in het karakteristieke restaurant, leuk om een keer mee te maken! Omgeving is prachtig, genoeg te zien en te doen!

met oudere kinderen, Juli 2011
"Basic camping met mooi uitzicht"vertalen
HMR
7,0

21-7-2011 We hebben hier een week gestaan begin juli en het heerlijk gehad! Op het linker gedeelte van de camping waren de plaatsen ruim genoeg voor onze grote tent, met uitzicht op besneeuwde bergtoppen. Veel Nederlandse tentkampeerders, gemoedelijk, vriendelijke beheerder. Geen animatieprogramma oid, wel twee pingpongtafels, een klein zwembad en een klein speeltuintje. Genoeg voor onze kinderen van 9 en 11. 's ochtends brood en piepklein winkeltje bij de receptie. Paar km verderop in Evolene een supermarktje. Toiletgebouw werd redelijk schoongehouden, douchen gratis (bij het bovenste toiletgebouw zijn de douches warmer). Er zijn prachtige wandelingen te maken, vanaf de camping of door een klein eindje omhoog te rijden. Soms wel koud 's nachts, maar met goeie slaapzakken prima te doen. En idd zodra de zon achter de bergen verdwijnt is het meteen fris. Aanrader voor wie houdt van campings zonder toeters en bellen. Wij gaan zeker nog eens!

met jonge kinderen, Juli 2011
"Heerlijk rustig, wel koud"vertalen
Reinier
8,0

14-8-2011 Wat een fijne camping met een weldadige rust. De meeste mensen komen hier om te wandelen. Het is een van de weinige campings, waar het na 22 uur gewoon stil is. Geen disco, geen animatie, geen herrie. Dat mag wat ons betreft zo blijven.
Door de hoge ligging is het er wel regenachtiger en koel. En deze zomer nog koeler dan anders. We haalden in juli zelfs overdag nauwelijks 14 graden. 's Nachts liep de temperatuur soms richting het vriespunt. Als je daarop rekent, met warme slaapzakken, een kacheltje en een ouderwetse kruik, is dat ook met kleine kinderen goed te doen.
Daar staat de fantastische ligging tegenover, tussen de bergen en naast een snelstromende bergbeek. In de omgeving prachtige natuur, mooie wandelroutes en vooral rust.
De plaatsen op de camping zijn heel wisselend van grootte en zeker niet altijd recht. Het sanitair is functioneel, wordt redelijk schoongehouden. Het sanitair boven is ook verwarmd, wat wel zo prettig is.
Heerlijk vers brood 's ochtends.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?