6,9

3 reviews over Chalet Dargan

Preis/Leistung passt nicht

Skifahrer, 27-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Das Panorama ist perfekt. Einrichtung etc. ist auch OK. ABER: nach einem langen Skitag haben nur sechs Personen warmes Wasser zum duschen. Das Nachheizen dauert dann mehr als 12 Stunden. Eine Katastrophe. Da sind die schönen Bäder nur zum anschauen da!
Gereisd met vrienden in februari 2017

Best holiday we've ever had ...

Jason King, 30-9-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Truly awesome ... we went as a big group and great beds, great view, close to everything you need but so peaceful. All mod cons with TVs, Bose, modern kitchen, all bathrooms en-suite with super bathrooms. Truly our best holiday and we've been to some great hotels. We just booked again!
Gereisd familie in februari 2011

Great place!

Oliver Andrews, 22-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Loved chalet dargan .. very luxurious and has everything you could want. We had a great stay ... excellent finishings and loved the plasma TVs and Bose. View is just amazing!! Most relaxing trip we've had
Gereisd familie in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chalet Dargan bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Dargan in Les Collons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Dargan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Dargan scoort een 6.89 uit 10 op basis van 3 reviews.