1 review over Appartement Beau Site 2 in het Nederlands

Een heerlijk appartement in een prachtige omgeving

jannyvdbrink, 8-9-2011

Wij brachten hier onze zomervakantie door. Het was onze eerste kennismaking met Zwitserland. Beau Site ligt een paar luttele minuten lopen vanaf de dorpskern. Je hebt vanuit de tuin een prachtig uitzicht op de met sneeuw bedekte bergtoppen. Het ruime en schone appartement heeft een prettig terras en een ruime tuin (deze wordt gedeeld met medebewoners). Tafeltennistafel, stenen bbq-oven en ruime zitgelegenheid. Wij hebben hier 2 heerlijke weken gehad. Veel gewandeld en mooie uitstapjes gemaakt. Als Zwitserland niet zo'n duur land zou zijn, zouden wij hier zeer zeker nog eens terug keren.
Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Beau Site 2 in Grächen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Beau Site 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Beau Site 2 scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.