Hotel Alpenblick

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alpenblick bij:

3 reviews over Hotel Alpenblick in het Nederlands

Nooit meer

Corrie, 22-12-2010

Hotel alpenblick is alleen voor de eigenaar bestemd de gasten bestaan hellemaal niet voor hun. het eten is ook niet de sterren waard. slechte ervaring en wij zijn heus niet zo verwend. er was geen keuze voor vaste gasten met het diner. daar waren ook vier kleine kinderern van de eigenaar aanwezig in de eetzaal.
Gereisd met partner in maart 2008

Hoogeveen, 31-3-2008

goed familiehotel met nette kamers. Hotel ligt in dal in klein dorpje. De skibus vertekt voor het hotel.Bustijden zijn beperkt naar de kabinebaan.

Het eten is goed.

Gereisd familie in maart 2008

13-11-2006

Al vele jaren ben ik samen met mijn man in Fieschertal geweest in hotel Alpenblick. Dit jaar (2006) ben ik na jaren weer terug gegaan. Het hotel is helemaal verbouwd en vernieuwd. In een woord: schitterend. Een echte aanrader voor alle liefhebbers van de prachtige Zwisterse natuur, de heerlijke rust en het goede eten. Kortom: een aanrader.

Wiel en Jose Bollen

Gereisd familie in juni 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alpenblick bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenblick in Fieschertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenblick scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.