• Ligging t.o.v. pistes9,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chalet Des Amis bij :

1 review over Chalet Des Amis in het Nederlands

Simone, 5-3-2007
    • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren met een grote groep (25pers.) in het chalet. Het chalet was erg gezellig, maar niet erg luxe oid. Ik miste een open haard. De verzorging van wenschalet was goed. We kregen heerlijk eten en alles wordt voor je gedaan dus dat is zeker lekker. Champery is misschien niet de beste plaats om te zitten aangezien je heel erg afhankelijk bent van de liftverbindingen naar andere gebieden, anders is er vrij weinig te doen en bij een beetje wind gaan die liften al snel dicht. Het dorpje is verder niet bijzonder gezellig of levendig. Om in de winkelstraat te komen moet je een stuk omhoog lopen. Wel zit je vlakbij de skilift. Er zit een sportcomplex naast het chalet maar dat is niet erg interessant aangezien het zwembad koud is en erg saai en je voor de rest kan schaatsen of curlen maar dat vonden wij niet echt aantrekkelijk na en hele dag skiën.
      Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Des Amis in Champéry, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Des Amis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Des Amis scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.