Appartement Stefanino **

1 review over Appartement Stefanino in het Nederlands

Heerlijk knus

Laura, 3-9-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is klein, maar oh zo gezellig. Lekkere zwitserse inrichting. Maar slaapkamer apart en ook een (simpele) badkamer met douche. Voor óns meer dan voldoende omdat we de hele dag toch op pad waren.

Openslaande deuren naar eigen terrasje. Voor de treinliefhebben een ideale plek. De eigenaar bouwt eigen sporen in de tuin en regelmatig komen er zwitserse treinen in miniatuur voorbij. Heb me er helemaal niet aan gestoord. Was eerlijk gezegd prachtig om te zien. Maakt hij allemaal zelf!

Huisje is gewoon super. Hond mocht ook mee en konden we gerust alleen laten in het huisje wanneer ze even niet mee kon. Wel stukje lopen naar het huisje. Bellwald is namelijk autoluw. Het pad naar het huisje loopt behoorlijk stijl, dus bij aankomst ben je gelijk aan het sporten. Terug naar huis gaat het inpakken van de auto wat makkelijker, dan loop je toch naar beneden. Ik zou er zo weer heen gaan. heb genoten!

Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stefanino in Bellwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stefanino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Stefanino scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.