Chalet Intiejer

8 reviews over Chalet Intiejer in het Nederlands

fantastisch

l.stolk, 18-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben hier een geweldige week gehad in het knusse beneden appartement.

Een hele mooie omgeving op de berghelling, waar vandaan prachtige wandelingen gemaakt kunnen worden, maar waar je ook heerlijk kan relaxen in de zon op de zuidhelling.

Alle voorzieningen zijn aanwezig. In deze tijd was de omgeving heel erg mooi door de herfstkleuren. Ook hebben we gebruik gemaakt van de aktie Herbstsonne, waarmee je voor 1 tarief bij de Aletschgletsjer gebruik kan maken van kabelbanen en treinverbindingen en een maaltijd in een restaurant om te genieten van enorme uitzichten bij enkele toppen van de Alpen en meerdere uitzichten op de grootste gletsjer van Europa.

Gereisd met partner in oktober 2015

Gezellig vakantieadresje

Willemien, 11-8-2014

We hebben een leuke week gehad in het bovenappartement. Een heel gezellig knus huisje, zeer compleet ingericht, erg leuk voor de kinderen, lekkere bedden, prachtige omgeving. Erg handig zijn de NL-talige wandelbeschrijvingen die in het huis aanwezig zijn. Wij gaan graag een keer terug!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Rustige ligging in gehucht Eggen/Bellwald

Rob en Marianne, 20-7-2014

Landelijk gelegen chalet met mooi en ruim terras inclusief uitzicht.

Prima wandelmogelijkheden in de directe omgeving (en Aletschgebied).

Gereisd met partner in mei 2014

heerlijk rustig huisje

Erik, 25-1-2014

We waren hier in de meivakantie bijna 2 jaar geleden. Heerlijke plek om te fietsen (atb/ racefiets) of om te wandelen. Geen wolkje gezien en steeds lekker buiten ontbeten en koffie op terras van het huisje. Erg aardige mensen, ben benieuwd hoe het er na de verbouwing uitziet. We gaan zeker nog eens!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Schattige huisje in schattig dorpje

Fam. de Koning, 14-9-2013

Intiejer is een heerlijk Chalet met alles dat je nodig hebt. Het is niet groot maar wij hebben dat nooit als probleem ervaren. Als je 2 meter bent is de onderste verdieping geen aanrader. Het gehucht ligt langs de weg naar Bellwald wat de reistijd naar het dal kort houdt maar je kunt ook prima wandelen vanaf het huis zelf. Wij hebben een hond dus is dat laatste ook best handig. Onze kinderen konden heerlijk spelen bij de waterpomp en de klimrots of gewoon lekker op het grasveld. Het beviel zo goed dat we nog een jaar terug zijn geweest en als we weer eens naar die kant van Wallis willen komen we hier graag nog eens terug.

Het huisje heeft ook heerlijke buiten ruimte zoals een balkon of een terras en daar hebben we bijna elke ochtend en avond gegeten (zomervakantie). Er is ook nog Wifi dus je bent zelfs nog te bereiken.

Samengevat: Een heerlijk knus huisje voor gezinnen met kleine kinderen (en hond) die graag wandelen en niet te veel luxe nodig hebben.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Heerlijke vakantie!

C.Verbeek, 12-9-2013

Een idyllisch plekje voor een heerlijke vakantie! Het knusse chalet beschikt over twee appartementen die ook samen gehuurd kunnen worden. Ideaal voor een familievakantie. Beide zijn gezellig ingericht, beschikken over een goed uitgeruste keuken en goede bedden. De ligging, het prachtige uitzicht maken het tot een ideale plek om de de hectiek van alledag te vergeten.

Wandelen, klimmen, fietsen, uitstapjes met de trein of gewoon lekker luieren op een van de zonnige terrassen.

Wij hebben nog lang niet alles gezien en verheugen ons al op een volgend bezoek aan Chalet Intiejer!

Gereisd met partner in juli 2013

Heerlijke gezinslocatie voor de wintersport

Martijn Ebben, 5-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig gelegen in een gehucht bij Bellwald. Middenin de sneeuw hadden we onze eigen sleepiste voor de deur gemaakt. De kinderen vermaken zich prima in het skigebied (35 km piste) en ook voor ons zit er nog uitdaging in. Ook een dag naar de Aletsch Arena gegaan. 10 minuten rijden voor een heerlijk skigebied. Het beneden chalet is super voor een gezin met 2 kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in december 2012

prachtig chalet met idem uitzicht

jackie, 19-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hier kun je nog echt tot rust komen, Egga ligt net onder Bellwald en ziet uit over het Fieschertal.

Het chalet is prachtig, goed onderhouden, met alle rust eromheen. Bellwald is lopend prima te bereiken, maar ook naar Schranni is een prachtige wandeling. Het chalet bestaat uit twee verdiepingen die samen of apart gehuurd kunnen worden. Wij hebben het hier vorige zomer geweldig gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Intiejer in Bellwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Intiejer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Intiejer scoort een 8.82 uit 10 op basis van 8 reviews.